Translate

czwartek, 8 grudnia 2022

Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek

Jak już pisałam nie raz, jakiś czas temu suche szampony stały się moim stałym elementem w pielęgnacji włosów. Mam już swoje ulubione marki tych produktów, jednak atrakcyjne promocje w Hebe znowu zachęciły mnie do wypróbowania suchego szamponu z firmy, jakiej jeszcze nie miałam. Jest to dobrze znana marka Nivea. Jak sprawdza się u mnie suchy szampon, który z niej pochodzi? Zapraszam na recenzję!


Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek
Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek kupiłam w Hebe za 11,99 zł, normalnie kosztuje 19,99 zł. Ma działanie odświeżające, przeznaczony jest wszystkich rodzajów włosów.

OPIS PRODUCENTA


Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek
Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek ma za zadanie ekspresowo odświeżyć blond włosy i zachować ich naturalny kolor dzięki innowacyjnej formule 3 w 1, która zapewnia:
  • całodniową świeżość z przyjemnym zapachem,
  • pełną objętość,
  • delikatne oczyszczanie bez podrażniania skóry głowy.

SPOSÓB UŻYCIA I SKŁAD


Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek
Sposób użycia: Należy energicznie wstrząsnąć opakowaniem, następnie rozdzielić włosy na pasma i spryskać je równomiernie u nasady z odległości około 30 cm. Następnie trzeba wmasować produkt we włosy, aż stanie się niewidoczny. Można nadmiar produktu delikatnie wyczesać. Na koniec ułożyć włosy jak zawsze.

Skład: Butane, Isobutane, Propane, Oryza Sativa Starch, Alcohol Denat., Polyquaternium-11, Cetrimonium Chloride, Citronellol, Linalool, Citral, Parfum.

OPAKOWANIE


Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek
Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek mieści się w metalowej butelce o pojemności 200 ml. Jest ona wyposażona w spray i posiada odkręcaną zakrętkę. Na opakowaniu znajduje się opis producenta, skład, sposób użycia, a także środki bezpieczeństwa dotyczące przechowywania produktu.

MOJA OPINIA


Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek
Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek ma delikatny, przyjemny zapach charakterystyczny dla wszystkich suchych szamponów. Stosuję go już około dwóch tygodni i przez ten czas nie podrażnił mojej skóry głowy. Tak jak pisze producent, odświeża on włosy, które są przy tym lekkie i wyglądają na świeże przez cały dzień. Włosy po nim wyglądają tak, jakby było ich więcej, czyli też zapewnia większą objętość. Pozostawia biały proszek na włosach, ale na szczęście szybko on znika, kiego go wmasuje palcami. Wcale nie potrzeba wyczesywać go z włosów szczotką lub grzebieniem. Wiadomo, że włosy po nim nie są aż tak ładne jak po umyciu mokrym szamponem, są bardziej matowe, ale nie narzekam, ogólnie uważam, że szampon ten jest bardzo skuteczny, bo potrafi przywrócić świeży wygląd tłustym włosom, które przypominają strączki.


A Wy miałyście Nivea Fresh Revive suchy szampon do włosów dla blondynek?
Używacie suchych szamponów?

32 komentarze:

  1. Z uwagi na problemy ze skórą głowy mam zabronione używania suchych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam chyba jeszcze suchego szamponu z nivea

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracias por la recomendación https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię suche szampony, często używam i myślę że chętnie wyprobuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suche szampony to bardzo przydatne produkty i też je lubię 😊

      Usuń
  5. I have never used a dry shampoo, but perhaps I will try now! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie odpowiednia byłaby wersja dla brunetek. Cl

    OdpowiedzUsuń
  7. Suchego szamponu nie lubię, ale dostałam kiedyś taki proszek do zwiększenia objętości i szczerze przyznam świetnie sobie radzi, gdy na przykład po całym dniu grzywka już średnio wygląda, a trzeba jeszcze wyjść, wystarczy palcami wmasować i włosy wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego proszku jeszcze nigdy nie miałam, ciekawe jakby się sprawdził na moich włosach. Ten szampon też wystarczy tylko wmasować we włosy i gotowe 😊

      Usuń
  8. Ja od lat jest wierna Batiste, ale używam naprawdę sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też głównie używam suchych szamponów z Batiste 😊

      Usuń
  9. I use dry shampoos, but I haven't had this one yet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your review. Have a nice week :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam suchego szamponu, może w końcu spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam nawet, że Nivea ma suche szampony :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko używam suchych szamponów, ale warto jakiś mieć pod ręką tak na wszelki wypadek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts