Translate

sobota, 24 grudnia 2022

Prezenty od Św. Mikołaja

Na wstępie chciałam Wam wszystkim życzyć Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że nie objedliście się zbytnio, bo zapewne każdy już jest po Wigilii. Ja jak zawsze jestem bardzo objedzona, ale i szczęśliwa, bo Mikołaj w tym roku był dla mnie bardzo hojny. Zobaczmy zatem, co mi zostawił pod choinką!

Jak co roku w większości dostałam masę kosmetyków, niektóre z nich już miałam, inne mam pierwszy raz (oczywiście podzielę się z Wami moimi wrażeniami z ich użycia w recenzjach). Niektóre kosmetyki zostały zamówione z Avonu, inne ze sklepu Bee.pl, a inne ze strony internetowej marki Eveline. Oczywiście oficjalnie przyniósł je wszystkie św. Mikołaj. Nie przedłużając, zapraszam na krótką prezentację każdego z nich!

KOLORÓWKA 


My Secret GIRL PWR Pomadka do ust 206, Eveline Mega Size Lashes pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs, Avon Gel Sine utwardzacz do paznokci
My Secret GIRL PWR Pomadka do ust 206 7 ml jest nowością na moim blogu, bo jeszcze nigdy nie miałam nic z tej marki. Miałam okazję już jej użyć i muszę powiedzieć, że bardzo się z nią polubiłam. Więcej o niej wspomnę w recenzji. Eveline Mega Size Lashes pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs mój osobisty św. Mikołaj zdobył dla mnie za darmo, bo przed świętami na stronie sklepu Eveline obowiązywała bardzo fajna promocja, w której można było ten tusz zdobyć w prezencjie przy wydaniu na kosmetyki określonej kwoty (już nie pamiętam jakiej). Miałam już ten tusz i bardzo byłam z niego zadowolona, dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy znalazłam go pod choinką. Kolejnym sprawdzonym kosmetykiem, którego używam już od lat jest Avon Gel Sine utwardzacz do paznokci. Jest on świetnym lakierem nawierzchniowym, po użyciu którego tradycyjny lakier wygląda na paznokciach jak hybrydowy.

BIELENDA CRYSTAL GLOW 


Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Zestaw: mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca 200ml + kryształowy krem nawilżająco-rozświetlający 50ml
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Zestaw: mgiełka do twarzy nawilżająco-rozświetlająca 200ml + kryształowy krem nawilżająco-rozświetlający 50ml. Z tej serii miałam już dawno temu maseczkę do twarzy, którą bardzo miło wspominam. Oczywiście podzielę się z Wami opinią dotyczącą użycia tego zestawu, bo nie miałam go wcześniej i jestem bardzo ciekawa jego działania, teraz mogę powiedzieć tylko tyle, że uwielbiam kosmetyki z Bielendy i już nie mogę się doczekać tego, kiedy te zacznę używać!

AVON PLANET SPA 


Avon Zestaw: masło do ciała i eliksir do kąpieli z ekstraktami borówki i nasion sosny
Avon Zestaw: masło do ciała i eliksir do kąpieli z ekstraktami borówki i nasion sosny. Bardzo mnie zaciekawił ten zestaw w ostatnim katalogu, że aż musiałam go sobie zamówić u św. Mikołaja. Pachnie on pięknie i mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie dobrze, bo uwielbiam kosmetyki z Planet Spa!

WIELOFUNKCYJNA PIELĘGNACJA TWARZY 


Babuszka Agafia Czarne mydło do twarzy, ciała i włosów, Nacomi olej z pestek winogron
Babuszka Agafia Syberyjskie Czarne mydło do twarzy, ciała i włosów jest moim odkryciem tegorocznym, bo po mało którym szamponie miałam tak piękne włosy jak po tym mydle, a moje ciało po mało którym żelu pod prysznic było tak dobrze oczyszczone i odżywione jak po nim. Zresztą przeczytajcie moją recenzję! Nacomi olej z pestek winogron jest kolejnym olejkiem, który zamierzam przetestować, ale na razie poczeka on sobie w moich zapasach kosmetycznych. Jestem bardzo ciekawa tego, czy sprawdzi się u mnie również dobrze jak inne naturalne olejki, jakie miałam. 

PIELĘGNACJA TWARZY Z EVELINE 


EVELINE Płynne Płatki pod Oczy Redukujące Zmarszczki i Kurze Łapki Organic Aloe + Collagen 20ml, Eveline Facemed Hialuronowy Żel Do Mycia Twarzy 150 ml 
EVELINE Płynne Płatki pod Oczy Redukujące Zmarszczki i Kurze Łapki Organic Aloe + Collagen 20ml jest kosmetykiem, który chciałam upolować w Hebe, ale upolowałam go (a raczej św. Mikołaj upolował) w sklepie internetowym Eveline. Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzą. Eveline Facemed Hialuronowy Żel Do Mycia Twarzy 150 ml jest żelem, o którym świetnym działaniu zapomniałam, bo bardzo dawno go już nie miałam, zamówiłam go sobie u św. Mikołaja, bo stwierdziłam, że do tak fajnych kosmetyków warto wracać. Możecie o nim przeczytać moją recenzję

PIELĘGNACJA CIAŁA Z EVELINE 


Eveline Keep Calm and Feel Bio Multiodżywczy bio balsam do ciała, Eveline Lemon Fresh ochronny balsam do rąk, Eveline I love Vegan Food waniliowo-kawowy peeling do ciała
Nigdy balsamów nie za wiele, więc poprosiłam św. Mikołaja o Eveline Keep Calm and Feel Bio Multiodżywczy bio balsam do ciała, jestem bardzo ciekawa jego działania. Nigdy też nie za wiele kremów do rąk, bo niestety przez te niskie temperatury cierpi skóra moich dłoni, więc pod choinką znalazłam też Eveline Lemon Fresh ochronny balsam do rąk, jest mały akurat w sam raz do torebki. Kolejną rzeczą z Eveline, którą znalazłam pod choinką jest Eveline I love Vegan Food waniliowo-kawowy peeling do ciała. Miałam już jego kokosową wersję, którą miło wspominam, więc jestem pewna, że i tę polubię!

JEDNORAZOWA PIELĘGNACJA TWARZY 


Eveline Food for fair Aroma Coffe maska do włosów, Eveline rozświetlająca maseczka z witaminą C, rewitalizującs z ekstraktem z kawy i oczyszczająco-matująca z węglem, hydrożelowe płatki pod oczy,
Oczywiście pod moją choinką nie mogło zabraknąć jednorazowych saszetek. Wśród nich jest Eveline Food for fair Aroma Coffe maska do włosów, którą kiedyś miałam i miło wspominam, bo uwielbiam wszystko co z kawą związane! Pod choinką znalazła się też Eveline rozświetlająca maseczka z witaminą C, rewitalizującs z ekstraktem z kawy i oczyszczająco-matująca z węglem. Św. Mikołaj podrzucił mi także Exclusive hydrożelowe płatki pod oczy, które będą w sam raz dla mojej zmęczonej skóry pozbawionej blasku!


I to będzie na tyle.


Miałyśmy któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdził?
Co dostaliście od św. Mikołaja?

46 komentarzy:

  1. Znam to syberyjskie czarne mydło i też bardzo go lubię.
    Zdrowych, rodzinnych, pełnych wiary, miłości i nadziei Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w atmosferze serdeczności i życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogaty Mikołaj :D Znam osobiście czarne mydło i też uwielbiam, miałam też węglową maseczkę Eveline i była równie fajna! Ciekawi mnie z kolei ta z wit. C.
    Spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze mydło na świecie 😀 zdążyłam już użyć tej węglowej maseczki i byłam z niej bardzo zadowolona 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  3. Wspaniałe prezenty, na pewno byłaś grzeczna ;) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindos regalos. Te deseo una feliz navidad para ti y tu familia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezenty:) ja w tym roku żadnych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a fun Christmas post! Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  7. I had wanted more face masks this year! Happy Holidays! What a glorious group of products!

    OdpowiedzUsuń
  8. NICE! Merry Christmas! Lovely post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a lovely selection. I wish you a happy holiday. :)

    Ben | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no - to się ten Święty postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że kolekcja kosmetyków sie powiekszyłam jst co testować:)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja te wszystkie recenzje kosmetyczne napiszę 😀 dziękuję 😊

      Usuń
  12. Ja nie dostałam nic od Mikołaja- może po Świętach jeszcze do mnie dotrze :p
    Miałam ten peeling Eveline i byłam z niego zadowolona :)
    Mam nadzieję że u Ciebie też się dobrze sprawdzi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dotarł😊 Miałam inną wersję tego peelingu i byłam z niego zadowolona 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. ale super prezenty kosmetyczne:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kosmetyki, jest co testowac. ;) Ja miala jedynie zle do mycia twarzy z Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdził się u Ciebie równie dobrze jak u mnie 😊

      Usuń
  15. Super prezenty. Mam nadzieję, że święta upłynęły Ci w radosnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo ciekawych kosmetyków do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mikołaj bogaty w kosmetyki :D bardzo fajne produkty, oby dobrze się sprawdziły :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre już się u mnie dobrze sprawdzają 😊

      Usuń
  18. Lindo poste!
    Que tenha um Ano Novo com paz e muito amor e .uito sonhos realizados.
    Para você e família, Feliz 2023.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego :) będziesz mieć co testować . Najbardziej mnie interesują produkt Bielendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest 😀 na pewno pojawi się recenzja tego zestawu 😊

      Usuń
  20. Well, it's beautiful, so many necessary gifts.

    I wish you a happy year 2023, especially good health!

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam serię z Avon Planet spa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też 😊 mam nadzieję, że polubię oba kosmetyki 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts