Translate

środa, 4 stycznia 2023

Denko Grudzień 2022

No i mamy już styczeń i wszystko zaczyna się od początku. Nie wiem, jak Wy, ale ja w tym roku zamierzam zrealizować swoje postanowienia noworoczne, mam nadzieję, że mi się to uda. Żeby już w pełni pożegnać stary rok i skupić się na tym nowym, dzisiaj przygotowałam dla Was post o moich grudniowych zużyciach kosmetycznych, Zatem zapraszam do czytania!


Denko Grudzień 2022


KĄPIEL


Nacomi, Miodowe Gofry, peeling cukrowy do ciała o zapachu miodowych gofrów, Avon, kremowy żel pod prysznic Fruity Margarita 
Nacomi, Miodowe Gofry, peeling cukrowy do ciała o zapachu miodowych gofrów. Uwielbiam peelingi z tej marki, jednak ten nie podbił mojego serca, a dokładnie jego zapach, w którym wyczuwałam sztuczność. Recenzja tutajAvon, kremowy żel pod prysznic Fruity Margarita. Był to bardzo fajny żel pod prysznic o świetnym zapachu i dobrym działaniu. Ze względu na ogromną pojemność, bo aż 720 ml mogłam się nim cieszyć bardzo długo.

PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Barwa Naturalna, odżywka octowa w sprayu do włosów suchych i matowych, Venita BIO nawilżający szampon do włosów, Avon Planet Spa Nawilżająca maska do włosów  
Barwa Naturalna, odżywka octowa w sprayu do włosów suchych i matowych. Była to w miarę fajna odżywka do włosów, ale jakoś nie podbiła mojego serca. Recenzja tutajVenita BIO nawilżający szampon do włosów również nie podbił mojego serca, przez to, że miałam wielki problem z rozczesaniem swoich włosów po jego użyciu. Recenzja tutaj. Z tych trzech produktów najlepiej się sprawdziła się u mnie Avon Planet Spa Nawilżająca maska do włosów bardzo dobrze pomagała mi w rozczesaniu moich włosów po umyciu i ogólnie wyglądały one po niej lepiej. Recenzja tutaj.

OCZYSZCZANIE TWARZY I NIE TYLKO...


LaQ, nawilżający mus do mycia twarzy, Faceboom, lekki podkład pielęgnacyjny BB 
LaQ, nawilżający mus do mycia twarzy, jeśli czytaliście mój poprzedni post, zapewne wiecie, że był to mój ulubieniec 2022 roku i nic więcej nie muszę dodawać. Recenzja tutaj. Dla tych, którzy nie wiedzą co to za różowa przecięta tubka, to jest to Faceboom, lekki podkład pielęgnacyjny BB. Dobrze się u mnie sprawdzał, ale pod koniec jego zużycia bardzo zirytowała mnie jego etykieta na opakowaniu, która się odklejała i przyklejała do moich palców, kiedy chciałam go użyć, aż w końcu oderwałam ją całą. Recenzja tutaj.

PIELĘGNACJA TWARZY, GŁÓWNIE POD OCZAMI


Revuele Hydralift Hyaluron, nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień SPF15, Tołpa Krem witalność pod oczy 30+
Revuele Hydralift Hyaluron, nawilżający krem-fluid do twarzy na dzień SPF15. Dobrze nawilżał moją skórę, wygładzał ją, ale niestety zapychał, przez co wyskakiwały mi pryszcze jak u nastolatki. Zużyłam połowę tego kremu jako krem do twarzy, a połowę jako krem do rąk. Recenzja tutaj. Tak samo w 100% moich oczekiwań nie spełnił Tołpa Krem witalność pod oczy 30+, bo ładnie rozjaśniał moją skórę pod oczami, ale niestety nie zapobiegał w tworzeniu się zmarszczek. Myślę, że to za słaby krem dla skóry 30+. Recenzja tutaj

PIELĘGNACIA CIAŁA, GŁÓWNIE RĄK


Avon, Nawilżający balsam do ciała z awokado, Nacomi, intensywnie nawilżający krem do rąk z olejkiem kokosowym 
Avon, Nawilżający balsam do ciała z awokado. Zanim zaczęłam używać tego balsamu, nie wiedziałam, że jest on aż tak fajny! Świetnie nawilża i pięknie pachnie. Recenzja tutaj. Nacomi, intensywnie nawilżający krem do rąk z olejkiem kokosowym był to bardzo fajny krem do rąk, zabrakło mi w nim tylko pięknego kokosowego zapachu. 

KOLORÓWKA I NIE TYLKO...


Avon, woda perfumowana Her Story, Eveline, Mega Size Lashes Mascara pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs, Eveline, Cosmetics Liquid Precision Liner 2000 eyeliner  
Avon, woda perfumowana Her Story. Był to bardzo ładny zapach, jednak mógłby być trochę trwalszy. Recenzja tutaj. Eveline, Mega Size Lashes Mascara tusz do rzęs. Jest to jeden z moich ulubionych tuszy do rzęs, i to już moje któreś opakowanie, właśnie używam kolejnego. Recenzja tutaj. Eveline, Cosmetics Liquid Precision Liner 2000 eyeliner. Bardzo lubię eyelinery z Eveline, jednak bardziej polubiłam inny eyeliner z tej marki, ten, który ma bardziej cienki pędzelek, o którym pisałam tutaj.

SZKLANE BUTELECZKI


Kwas hialuronowy kupiony ze sklepu internetowego GorzkoiSlodko.p, Nature Quinn, Olej z pestek malin 
Kwas hialuronowy kupiony ze sklepu internetowego GorzkoiSlodko.pl sprawdzał się u mnie świetnie, wzmacniał działanie mojego kremu pod oczy. Jest to jeden z moich ulubionych kwasów i na pewno jeszcze kupię kolejne opakowanie, jak nie z tej marki to z innej. Olej z pestek malin z marki Nature Quinn bardzo fajnie pielęgnował moją skórę twarzy i nie tylko, bo sprawdzał się też świetnie w pielęgnacji włosów. Recenzja tutaj.

JEDNORAZOWE SASZETKI


Oriena, naturalny krem do twarzy ze śluzem ślimaka, veline, Food For Hair Maska do włosów Aroma Coffe, Exclusive Cosmetics ,Goldcare Illuminating Hydrożelowe płatki pod oczy, Eveline Cannabis Skin Care Maska węglowa 3w1, Bielenda krem do twarzy 50+ ze złotymi ceramidami 
Bardzo się cieszę, że miałam okazję przetestować (chociaż na jedno użycia) Oriena, naturalny krem do twarzy ze śluzem ślimaka, który sprawdził się u mnie świetnie, bo dobrze nawilżył moją skórę. Warto oglądać się za standardowym opakowaniem tego kremu. Na jedno użycie wystarczyła mi też Eveline, Food For Hair Maska do włosów Aroma Coffe, była to  maska, po której nie musiałam się męczyć z rozczesaniem włosów, poza tym, nie zauważyłam, żeby coś więcej zdziałała na moich włosach. Myślę, że idealnie sprawdzą przed wielkim wyjściem Exclusive Cosmetics Goldcare Illuminating Hydrożelowe płatki pod oczy, jak i Eveline Cannabis Skin Care Maska węglowa 3w1. Płatki pod oczy, jeśli są wcześniej schłodzone w lodówce, świetnie rozjaśniają skórę pod oczami i pozbywają się wszelkich oznak zmęczenia, maseczka węglowa oczyszcza i poprawia stan skóry, która po niej jest matowa i mniej się świeci podczas dnia. Do któryś moich zakupów z Hebe dorzucono mi próbkę kremu Bielenda krem do twarzy 50+ ze złotymi ceramidami. Wiem, że nie powinno się sugerować wiekiem podanym w nazwie, ale z racji, że jeszcze mi daleko do 50 lat, dla bezpieczeństwa postanowiłam ten krem użyć do rąk i mogę powiedzieć, że pięknie pachnie i dobrze nawilża. 

 

I to będzie na tyle.

 

Znacie któryś z tych kosmetyków?

Który z powyższych produktów zaciekawił Was najbardziej?


52 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe i różnorodne denko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ale zaciekawiły mnie krem z Orientany i Kwas Hialuronowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba kosmetyki świetne, polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  3. Buenos productos, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. So many cool things! Love the face products!

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome line up for January! Very inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie kupiłam ten tusz, cieszy mnie pozytywna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super denko i recenzja . Ten mus jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe i różnorodne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę się tego nazbierało. Mnie najbardziej zaciekawił mus do mycia twarzy, bo podoba mi się opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość jest jeszcze lepsza od opakowania 😊

      Usuń
  10. Znam tylko maseczkę Eveline, która fajnie mi się sprawdziła oraz ich tusze w innych wersjach i musy Laq w innych wersjach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę się tego nazbierało, znam kilka z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These are certainly great products.

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks for your review. I wish you a happy new year :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A Avon tem muitos produtos bons para o rosto, e a maquiagem Avon
    é muito boa principalmente os batons.
    Parabéns pela matéria, gostei!
    Beijinhos e feliz 2023

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kilka lat temu tą maskę do włosów z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam chyba tusz, a Eyeliner na pewno i były w porządku po prostu 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore zużycia, ja mam tyle kosmetyków, że trudno jest mi zużywać z miesiąca na miesiąc 🙈. Co do postanowień. Nie wiem, nie myślę co będzie bo 22' dał mi porządnego patyczka w nos i już nie planuje jadę na fali 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to łatwe, jak ma się masę kosmetyków 😀 Czasem lepiej nie planować, bo różnie potrafi zaskoczyć kolejny rok😊

      Usuń
  18. Spore denko. Mnie najbardziej zaciekawił mus do mycia twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh what a selection! Wonderful finds!

    OdpowiedzUsuń
  20. Yes! Avon Care Products are always better. Thanks for the review. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no trochę tego zużyłaś :)
    Wciąż nie mogę się przekonać do Scrubów z linii Nacomi. Na razie wielbię musy. Może kiedyś przyjdzie czas na te scruby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te scruby i mam jeszcze kilka na oku 😊 ja z kolei muszę poznać musy z tej marki 😊

      Usuń
  22. Niczego z twoich zużyć nie miałam, ale chętnie sprawdziłabym zapach gofrowego musi do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. woda perfumowana Her Story faktycznie ladną woń ma:) Gratuluję zużyć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś często miałam te płyny do kąpieli z avonu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts