Translate

niedziela, 22 stycznia 2023

LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica

Kto zagląda na mój blog, być może wie, że bardzo polubiłam musy do mycia twarzy z LaQ. Uwielbiam też koty, dlatego nie mogłam nie wypróbować jednego z musów o kociej nazwie! Zobaczmy co to za mus i jak się u mnie sprawdza!


LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica
LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica jest łatwo dostępny, można go kupić wielu drogeriach internetowych i stacjonarnych w okolicach 15-20 zł. Ja go kupiłam w Hebe po bardzo okazyjnej cenie, czyli za 9,99 zł (niestety na tę chwilę nie jest on dostępny w tej drogerii). Jest to polski naturalny produkt, testowany dermatologicznie i bezpieczny dla każdego typu skóry, nawet suchej i wrażliwej, ponieważ zawiera łagodne substancje myjące.

OPIS PRODUCENTA


LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica
LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica za sprawą takich składników aktywnych jak masło shea, gliceryna roślinna, olej z pestek malin, ekstrakt z piwonii ma za zadanie:  
  • delikatne oczyścić skórę bez zaburzania jej naturalnego pH, 
  • usunąć zanieczyszczenia, 
  • pozostawić skórę jedwabiście gładką i dobrze nawilżoną.

SKŁAD


LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica

OPAKOWANIE


LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica
LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica mieści się w przezroczystym plastikowym słoiczku o pojemności 100 ml, z aluminiową odkręcaną zakrętką. Trwałość tego produktu to sześć miesięcy od otwarcia opakowania.

ZAPACH


LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica
LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica posiada ładny delikatny pudrowy zapach, który nie przypomina nic konkretnego, nie jest on brzydki, ale nie podbił on mojego serca.

KONSYSTENCJA


LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica
LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica posiada bardzo przyjemną gęstą konsystencję musu, który w połączeniu z wodą zmienia się w lekką piankę.

MOJA OPINIA


LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica
LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica, tak jak jego poprzednia wersja zapachowa, której używałam (można o niej poczytać tutaj), sprawdził się u mnie świetnie! Uwielbiam jego konsystencję i pomimo jego małej pojemności jest on bardzo wydajny. Wystarczy nabrać malutką ilość musu, połączyć ją z małą ilością wody, żeby cieszyć się dużą ilością wytworzonej piany, która dokładnie oczyszcza całą twarz ze wszystkich zabrudzeń, nawet z mocnego makijaży. Ten mus jest tak dokładny, że nawet czasami daruję sobie etap demakijaż w mojej wieczornej pielęgnacji twarzy. Po umyciu i wysuszeniu skóry, moja cera jest gładka i odpowiednio nawilżona, nawet jeśli od razu nie posmaruję się kremem nawilżającym (jednak na wszelki wypadek tego etapu pielęgnacji wolę nie pomijać). Mus ten jest całkiem bezpieczny, nawet dla osób noszących soczewki miesięczne, jak ja, bo nie podrażnia mojej skóry, ani oczu podczas mycia twarzy. Tak więc prawie wszystko uwielbiam w tym musie i pod każdym względem sprawdza się u mnie świetnie, jedynie zapach okazał się być nie w moim typie, ale przeszkadza mi on podczas aplikacji. Tak więc pozostaje mi testować resztę świetnych musów z tej marki. Oto jakie do tej pory udało mi się przetestować:
 

A Wy miałyście LaQ Mus do mycia twarzy - Kocica?
Jaki jest Wasz ulubiony produkt do mycia twarzy?





50 komentarzy:

  1. Miałam go i zapach mi nie podpasował, ale działanie ciągle dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalne opakowanie :) szkoda, że zapach nie jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I have been wanting to try this. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  4. Adoring the packaging. I haven't tried it though. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, such a cool package though🍄❤️🌈❤️🍄

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki o konsystencji musu, ale jeśli zapach jest kiepski, to podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne warianty zapachowe mają lepsze zapachy 😊

      Usuń
  7. That sounds amazing
    Thanks for sharing!!
    I will try it
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego musu nie znam. Póki co testuję ich żele pod prysznic :) Ciekawą ma konsystencje ten mus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie poznałam ich żeli pod prysznic, ale mam w planach 😊

      Usuń
  10. Nie miałam, ale lubię musy 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Już samo opakowanie kusi do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks good, thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola! me gusta este tipo de productos, tiene buena pinta, me gustaría probarlo. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting product Babe

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto się z nim zapoznać. Dzięki za obserwację 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts