Translate

niedziela, 29 stycznia 2023

Joanna Sweet Care

Na wstępie chciałam napisać, że to nie jest post kulinarny, który przedstawia produkty potrzebne do sporządzenia smacznych deserów! W ogóle miałam dzisiaj w planach prezentację innego produktu, ale jak zobaczyłam bardzo apetyczne szaty graficzne pewnych kremów do rąk, to przepadłam, a jak poczułam ich piękne słodkie zapachy, to nie mogłam ich nie kupić. Już od razu zaczęłam je stosować, więc zobaczymy co to za produkty!


 Krem do rąk o zapachu korzennych pierniczków, Krem do rąk o zapachu marcepanowych pralinek, Krem do rąk o zapachu sernika waniliowego
Ostatnio podczas zakupów (oczywiście spożywczych) w jednych z lokalnych marketów w mojej okolicy wypatrzyłam trzy bardzo ciekawe kremy do rąk, które mocno przykuły moją uwagę. Kosztują one 5,99 zł i pochodzą one z firmy Joanna z serii Sweet Care, która w swojej ofercie ma trzy bardzo apetyczne warianty zapachowe: 
  • krem do rąk o zapachu korzennych pierniczków, 
  • krem do rąk o zapachu marcepanowych pralinek, 
  • krem do rąk o zapachu sernika waniliowego.  

OPIS PRODUCENTA


 Krem do rąk o zapachu korzennych pierniczków, Krem do rąk o zapachu marcepanowych pralinek, Krem do rąk o zapachu sernika waniliowego
"BĄDŹ JAK NNIAM... CUKIERECZEK!
Poczuj jak krem do rąk o zniewalającym zapachu korzennych pierniczków/marcepanowych pralinek/ sernika waniliowego pielęgnuje Twoje dłonie i pieści zmysły. Poczuj, jak przyjemna konsystencja kremu otula je zmysłowym zapachem, który pozostanie z Tobą na długi czas.

Odpręż się , rozbudź zmysły i ciesz się tym uczuciem jeszcze... i jeszcze... i jeszcze..."

OPAKOWANIE I KONSYSTENCJA


 Krem do rąk o zapachu korzennych pierniczków, Krem do rąk o zapachu marcepanowych pralinek, Krem do rąk o zapachu sernika waniliowego
Kremy z serii Jonna Sweet Care mieszczą się w plastikowych tubkach o pojemności 50 ml. Ich szaty graficzne są przepiękne! Przedstawiają smaczne desery nawiązujące do ich nazw, na tubkach producent ostrzega, że produkty te nie są do spożycia. Producent ostrzega też przed tym, że są one z limitowanej edycji. Kremy te posiadają odginane zakrętki, na których można je postawić. Ich konsystencja jest lekka gęsta i kremowa, z łatwością rozprowadza się ona na dłoniach, każdy z kremów ma biały kolor. Ich trwałość to 12 miesięcy od otwarcia. 

MOJA OPINIA


Krem do rąk o zapachu marcepanowych pralinek

 Krem do rąk o zapachu korzennych pierniczków

 Krem do rąk o zapachu sernika waniliowego
Każdy z tych trzech kremów z serii Sweet Care różni się od siebie tylko zapachem. Krem do rąk o zapachu marcepanowych pralinek, posiada zapach marcepana, który uwielbiam, aż chciałoby się go wąchać i wąchać! Krem do rąk o zapachu korzennych pierniczków, pachnie korzennymi pierniczkami i z tego względu kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia. Żałuję, że tego kremu nie odkryłam w grudniu, może wtedy lepiej bym się nastroiła na święta. Zapach Kremu do rąk o zapachu sernika waniliowego najmniej przypadł mi do gustu, ale nie dlatego, że jest brzydki, jak dla mnie jest bardzo słabo wyczuwalny i ledwo czuć jego piękny zapach apetycznego sernika. Zapachy te czuć głównie przy nakładaniu kremu, z czasem ich intensywność maleje, aż po jakimś czasie wcale ich nie czuć (chyba że się przyłoży nos do dłoni). Co do działania, to jest bardzo dobre, każdy z kremów odpowiednio nawilża dłonie i chroni je przed przesuszeniem. Moja skóra po nich jest w bardzo dobrym stanie, ale mimo to bardzo lubię kilka razy w ciągu dnia sięgać po któryś z tych kremów, aby poczuć ich piękne, apetyczne zapachy. Myślę, że ze względu na małą pojemność kremy te będą idealne do torebki.


A Wy znacie kremy z serii Joanna Sweet Care? Który z nich przypadł Wam najbardziej do gustu?

Lubicie kosmetyki przypominające słodkie desery? Który z nich możecie mi polecić?

44 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tych kremach, acz kojarzę firmę Joanna. Chętnie je jednak kiedyś wypróbuję, a opakowania bardzo zachęcające. Właściwie to nabrałam też ochoty na skosztowanie takich deserów, jakie są na opakowaniach tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nabrałam ochotę na takie desery😀 bardzo polecam te kremy 😊

      Usuń
  2. Zapach marcepanowych pralinek i sernika waniliowego musi być mój. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks great for winter. So nice!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Glad you noticed my mistake. I already corrected :)

      Usuń
  5. Takie zapachy, że aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. These sound good, I haven't seen them here in Germany. Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your visit 😊 Have a nice day 😊

      Usuń
  7. bałabym się, że zjem te kremy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego boję, że któregoś dnia je zjem 😀

      Usuń
  8. Nie znam tych kremów, ale same zapachy chyba nie są dla mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie bym przetestowała takie smakowite kremy do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow .. they look gorgeous, beautiful limited edition packaging.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola! muchas gracias por la recomendación, no las conocía y por lo que cuentas estoy segura de que huelen de maravilla. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbia kosmetyki o słodkich zapachach 😍
    Miałam chyba któryś z tych kremów Joanny, ale było to dość dawno.
    Jeśli chodzi o słodko pachnące kosmetyki, polecam te od Fluffy 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też 😍 miałam kiedyś czekoladowy jogurt z Fluff i też chciałam go zjeść bo był taki apetyczny 😀

      Usuń
  13. O, mam odżywkę do włosów tej marki. Tych kosmetyków tutaj - nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam odżywkę do włosów z tej marki 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts