Translate

czwartek, 19 stycznia 2023

Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci

Dzisiaj będzie o pewnym temacie, który ostatnio bardzo zaniedbałam na moim blogu. Chodzi o pielęgnację paznokci, które w ostatnim czasie bardzo mi się łamią i trudno mi je zapuścić (a kiedyś miałam takie piękne i długie...). Zobaczmy, co udało się zdziałać ostatnio przetestowanej przeze mnie odżywce do paznokci!


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci
Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywkę do paznokci kupiłam w Hebe w promocji za 9,49 zł, jej normalna cena to 18,99 zł. Ma ona na celu przywrócić paznokciom zdrowy wygląd i odpowiednią kondycję. Jest ona przeznaczona do bardzo zniszczonych paznokci.

OPIS PRODUCENTA 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci

SPOSÓB UŻYCIA 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci

SKŁAD 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci

OPAKOWANIE 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci
Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci znajduje się w przezroczystej szklanej buteleczki o pojemności 10 ml. Do plastikowej zakrętki przyczepiony jest pędzelek, za pomocą którego trzeba aplikować odżywkę. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci
Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci ma rzadką konsystencję, która ma mleczny kolor. Zapach odżywki jest mocny, zbytnio się nie różni od zapachu zwykłych tradycyjnych lakierów do paznokci.

DWA MIESIĄCE PRZED STOSOWANIEM ODŻYWKI 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci

DWA MIESIĄCE PO STOSOWANIU ODŻYWKI 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci

MOJA OPINIA 


Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci
Już od około dwóch miesięcy stosuję systematycznie Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywkę do paznokci i jedyny plus, jaki w niej zauważyłam, jest taki, że dobrze sprawdza się jako podkład pod zwykły lakier, bo szybko zasycha i przedłuża trwałość lakieru, dzięki czemu dłużej się trzyma na paznokciach. Na tym koniec zachwalania tego produktu. Wzmocnienia moich paznokci nie zauważyłam, bo tak jak się łamały, tak się łamią i pękają, co zresztą widać na powyższych zdjęciach. Wygładzenia też nie zauważyłam, pewnie dlatego, że zanim zaczęłam stosować tę odżywkę, moje paznokcie były gładkie. Nałożona jedna warstwa tej odżywki wygląda jak zwykły bezbarwny lakier, po nałożeniu drugiej warstwy dopiero widać mleczny odcień, który raczej nie da się równomiernie rozprowadzić. Tak, więc teraz stan moich paznokci jest taki sam jak przed stosowaniem tej odżywki, jedynie mogę ją polecić jako baza pod lakier, bo tylko w tej sferze dobrze się sprawdza.



A Wy miałyście Bielenda Total Nail Repair Serum 3w1 odżywka do paznokci?
Jakie są według Was najskuteczniejsze odżywki wzmacniające paznokcie?

40 komentarzy:

  1. Szkoda,że się nie sprawdziła bo sama szukam dobrej odżywki na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie sprawdziła się jako odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  3. There are a lot DIYS that are good..like olive oil, honey and sea salt to dip your nails in. Another I have tried with Apple Cider Vinegar and olive oil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for the info, I must try these methods😊

      Usuń
  4. It looked like a great start. Too bad it didn't work.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry it didn't work. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dang! Almond oil, lavender oil and myrth oil are a good mix to soak your nails in.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jojobo oil, vitamin e and lavender and lemon oil are good for stronger nails.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks so much for the review! Winter nails can be the worst..at least here with so much snow and cold.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunately, winter has a bad effect on the condition of nails...

      Usuń
  9. Ja lubiłam odżywki Eveline. Dawno nie używałam, ale kiedyś sprawdzały się idealnie i ładnie wzmacniały paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam swoją ulubioną odżywkę z Eveline ;)

      Usuń
  10. Gracias por la recomendación. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie sprawdziła, bo też szukam dobrej odżywki do paznokci :) na razie wspomagam się suplementem diety z biotyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tez muszę zacząć się wspomagać suplementami, bo chyba już tracę wiarę w odżywki do paznokci.

      Usuń
  12. Z odżywek najbardziej lubię manicure japoński, a i tak noszę krótkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować kiedyś taki manicure japoński ;)

      Usuń
  13. Szkoda, że nie zauważyłaś innych jej plusów :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na pazury mam odżywkę najlepszą czyli pomadki Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Too bad it doesn't have a good effect.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie szukam jakiejś odżywki do paznokci, będę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o niej pamiętać, ale tylko po to żeby jej nie kupić :D

      Usuń
  17. Estou precisando do serum para as unhas!
    Tenho minhas unhas frágeis e por pouco ficam danificadas.
    Tenha um feliz domingo.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts