Translate

niedziela, 15 stycznia 2023

Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia

Dzisiaj będzie ciąg dalszy prezentacji naturalnych kosmetyków. Tym razem postanowiłam wypróbować produkt pochodzący z marki Yope, którą znam i lubię. Zatem zapraszam na recenzję!


Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia
Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia jest łatwo dostępny, można go znaleźć w sklepach stacjonarnych lub internetowych za około 20 zł. Ma on rozświetlające i wygładzające właściwości, które za sprawą delikatnych naturalnych składników myjących oczyszcza ciało i przy tym kusi swoim słodkim owocowym zapachem.

OPIS PRODUCENTA


Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia
Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia za sprawą swoich składników aktywnych odżywia skórę oraz sprawia, że jest miękka, gładka, elastyczna i nawilżona. To wszystko dzięki:
  • wyciągu z wiśni i żurawiny, który wygładza skórę, 
  • ekstraktu z granatu i jagód goji, które dogłębnie nawilżają skórę, 
  • witaminie C, która rozświetla i dodaje energii, 
  • sorbitan sesquicaprylate, czyli  składnik z certyfikatem Ecocert, który jest pozyskiwany z roślinnych olejów, dzięki czemu natłuszcza i nawilża skórę, 
  • neutralnemu pH,
  • glicerynie roślinnej, która nawilża. 

SKŁAD


Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia

OPAKOWANIE


Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia
Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia mieści się w ciemnej plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 400 ml. Ma ona ciekawą szatę graficzną (na buteleczce znajduje się rysunek przedstawiający myjącego się pod prysznicem ptaka). 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia
Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia ma przezroczystą żelową konsystencję, która nie jest ani za rzadka, ani za gęstą. Zapach jest śliczny! Jest on bardzo słodki, czyli taki jak lubię, czuć w nim jego naturalne składniki aktywne.

MOJA OPINIA


Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia
Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia jest bardzo przyjemnym środkiem myjącym ciało, który dobrze oczyszcza ze wszystkich zabrudzeń. Opakowanie jest wygodne w użyciu, pompka się nie tnie, żel wydostaje się z niej tak, jak powinien. Trochę jestem zawiedziona tym, że podczas mycia mało się on pieni, bo lubię się zawsze otulać miękką i przyjemną pianką, ale nie narzekam. Dzięki zawartym w nim wielu nawilżających składników aktywnych, które świetnie spełniają swoje zadanie, moja skóra po umyciu jest miękka, gładka i nawilżona. Nie muszę nawet smarować się balsamem nawilżającym, bo nie mam takiej potrzeby. Najbardziej spodobał mi się w tym żelu śliczny słodki owocowy zapach, który trochę przypomina mi marcepanowy. Bardzo on umila aplikację, więc zamierzam się obejrzeć za balsamem do ciała z tej samej wersji zapachowej, mam nadzieję, że spotkam go kiedyś w promocji. Tak więc jestem bardzo zadowolona z działania tego żelu pod prysznic, a jego śliczny zapach mogłabym wąchać i wąchać...


A Wy miałyście Yope, Naturalny żel pod prysznic Jagody goji i wiśnia?
Jaki jest Wasz ulubiony żel pod prysznic?

43 komentarze:

  1. Na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo będę robiła zakupy produktów tej marki, więc już wiem, co warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pamiętaj o tym żelu, jest świetny 😊

      Usuń
  3. Miałam niedawno żel Yope o innym zapachu - jesiennej muffiny czy ciasta marchewkowego (producent używa 2 nazw), ale nie podszeł mi. Zapach był nijaki, ogólnie nie lubię przepłacać za żele, więc już nie wrócę do yope, bo i słabo się pieniły..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy mi spodobałaby się ten zapach, też nie lubię przepłacać za żele, dlatego pewnie nie kupiłabym go gdybym nie dostała bonu podarunkowego 😊

      Usuń
  4. Looks great! I would love to try it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy miałam szampon i odżywkę do włosów i dobrze się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się spisują dobrze odżywki i szampony z tej marki 😊

      Usuń
  6. ciekawe jak by się sprawdził u mnie muszę go koniecznie przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo potrafią umilić czas podczas kąpieli 😊

      Usuń
  9. Gracias por la recomendación, https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam pachnące kosmetyki do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi pachnieć przepięknie 😍
    Cena dość wysoka, jak na żel pod prysznic, ale myślę że raz na jakiś czas można go sobie zafundować 😀
    Zazwyczaj używam żeli pod prysznic od Isany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasami nie warto sobie żałować i raz na jakiś czas kupić sobie coś droższego 😊 Bardzo lubię żele z Isany 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Miałam kiedyś taki żel, ale o innym zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach zdecydowanie nie dla mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki Yope 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for visiting, greetings.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki od Yope, ten zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts