Translate

niedziela, 8 stycznia 2023

Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7g

Dzisiaj opowiem Wam o kremie BB, który jest dla mnie nowością, bo marka, z której on pochodzi, nie była mi wcześniej znana. Oczywiście bardzo atrakcyjna cena w Hebe sprawiła, że musiałam go wypróbować. Zobaczmy zatem, jak się u mnie sprawdza!


Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g
Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g kupiłam w Hebe za około 10 zł, normalna cena tego kremu to 19,99 zł. Jak każdy krem BB, należy go stosować na dzień. Jest on przeznaczony głównie dla skóry tłustej i ma on działanie kryjące. Można go stosować niezależnie od wieku.

OPIS PRODUCENTA


Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g

SKŁAD


Water,Titanium Dioxide (CI 77891),Cyclopentasiloxane,Ethylhexyl Methoxycinnamate,Dipropylene Glycol,Cyclohexasiloxane,Phenyl Trimethicone,Zinc Oxide (CI 77947),Arbutin,Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone,Dicaprylyl Carbonate,Glycerin,Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil,Oryza Sativa (Rice) Bran Oil,Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil,Bertholletia Excelsa Seed Oil,Glycine Soja (Soybean) Oil,Lycium Chinense Fruit Extract,Centella Asiatica Extract,Argania Spinosa Kernel Oil,Hydrolyzed Collagen,Saussurea Involucrata Extract,Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract,Vitex Agnus-Castus Extract,Morus Alba Bark Extract,Avena Sativa (Oat) Kernel Extract,Camellia Sinensis Leaf Extract,Aloe Barbadensis Leaf Extract,Cornus Officinalis Fruit Extract,Pearl Powder,Saccharomyces Ferment,Rosa Canina Fruit Extract,Portulaca Oleracea Extract,Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract,Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract,Pinus Sylvestris Bud Extract,Thermus Thermophillus Ferment,Hexyl Laurate,Isoamyl p-Methoxycinnamate,Polyglyceryl-4 Isostearate,Methyl Methacrylate Crosspolymer,Sorbitan Isostearate,Magnesium Sulfate,Disteardimonium Hectorite,Dimethicone,Cetyl Dimethicone,Aluminum Hydroxide,Stearic Acid,Trihydroxystearin,Triethoxycaprylylsilane,Adenosine,Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer,Butylene Glycol,Tocopheryl Acetate,Ethylhexyl Palmitate,Ascorbyl Tetraisopalmitate,Isopropyl Myristate,Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer,Ceramide NP,Retinol,Tocopherol,Tribehenin,Linoleic Acid,Caprylic/Capric Triglyceride,Squalane,Ascorbic Acid Polypeptide,Hydrogenated Lecithin,Trehalose,Ubiquinone,Propylene Glycol,Phytosphingosine,Hydrogenated Polydecene,Lecithin,Palmitoyl Tripeptide-1,Cyclodextrin,Disodium EDTA,Alcohol,Chlorphenesin,Methylparaben,Propylparaben,Dehydroacetic Acid,Phenoxyethanol,Fragrance (Parfum) (Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Linalool, Limonene, Citronellol),Iron Oxides (CI 77492),Iron Oxides (CI 77491),Iron Oxides (CI 77499)

OPAKOWANIE


Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g
Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g  mieści się w niewielkiej, bo tylko 7 ml tubce. Ma ona mocno pomarańczowy kolor i posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą ukazuje się niewielki otwór. Trwałość tego kremu to 12 miesięcy od otwarcia.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g
Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g  posiada kremową konsystencję koloru naturalnego. Zapach jest ciężki do określenia, nie pachnie charakterystycznie jak większość podkładów do twarzy, nie jest on brzydki, ani piękny, nie jest zbyt mocny, więc nawet jeśli komuś się on nie spodoba, to nie będzie on narzekał. 

Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g
Jak widać na powyższym zdjęciu (jest na nim rozsmarowana malutka kropla znajdująca się na poprzednim zdjęciu), wystarczy niewielka ilość tego kremu, aby pokryć nim twarz. 

MOJA OPINIA


Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g
Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g, jest kremem, którego z początku bałam się użyć, bo patrząc na jego bardzo długi skład, myślałam, że zapcha moją skórę, a pryszczy nie będę mogła się pozbyć bardzo długo. Na szczęście miło się zaskoczyłam, bo krem ten nie zapchał mnie, nie uczulił, ani nic złego nie wyrządził mojej skórze. Bałam się też tego, że jego mała pojemność nie wystarczy mi na zbyt długo, na szczęście, jest on bardzo wydajny, myślę, że przy codziennym stosowaniu, wystarczy on co najmniej na miesiąc, bo nie potrzeba zbyt dużej ilości, aby dokładnie pokrył całą twarz. W dodatku ma on świetne krycie, po jego użyciu wszystkie niedoskonałości i pęknięte naczynka krwionośne są niewidoczne. Efekt ten utrzymuje się przez cały dzień. Oprócz świetnego krycia, przez cały dzień zapewnia on mojej mieszanej cerze odpowiednie nawilżenie. Moja skóra nie świeci się zbytnio po nim, więc pudrowanie się jest zbędne. Podoba mi się w nim to, że ma bardzo wysoki filtr ochronny, bo aż SPF 50, tak więc latem na pewno jeszcze do niego wrócę (mam nadzieję, że do tego czasu pojawi się jeszcze co najmniej raz w promocji).



A Wy znacie Skin79 Super+ Orange SPF50+ PA+++ Krem BB 7 g?
Używacie do twarzy kremów BB?

50 komentarzy:

  1. Czuję się zachęcona do jego zakupienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś zadowolona z tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne krycie to jak dla mnie spory plus

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola! gracias por la recomendación,esta BB Creame tiene muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ładnie kryje niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli dobrze kojarzę to marka koreańska . Ciekawy produkt tylko nie wiem czy będzie odpowiedni dla cery suchej . Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak koreańska, no właśnie nie wiadomo, jak mógłby sprawdzić się na skórze suchej .. dziękuję 😊

      Usuń
  7. Hello, Martyna.

    It's me Asep from Indonesia. I am so sorry I don't speak Polish.

    I have a friend in Poland who I will introduce to you later on.
    Happy new year 2023. Wishing you all success and a rewarding year ahead.

    I followed your blog already so I will not miss out on your update

    Asep Haryono
    Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks great for year around!

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam! BArdzo mi się podobało jego działanie

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW super combination! It sounds really good. Thanks for the review. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great review, thanks for the tip.

    OdpowiedzUsuń
  12. na lato wydaje się idealny! mała pojemność, super na wyjazd!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem fanką różowej wersji tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam. Używam kremów BB głównie latem 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że kosmetyk dobrze się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tym kremie, ale nie ukrywam że ten strasznie długi skład mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przerażał, ale okazało się, że niepotrzebnie 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts