Translate

czwartek, 12 stycznia 2023

Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy

Dzisiaj przedstawię Wam produkt do włosów pochodzący z marki, którą lubię, jednak ciągle ją poznaję, bo jej produkty rzadko wpadają w moje ręce. Jest to naturalna marka Vianek, której szamponu używam już jakiś czas. Zatem zapraszam na recenzję!


Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy
Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy można kupić w wielu miejscach, szczególnie sklepach internetowych. Cena tego szamponu waha się w okolicach 20-30 zł. Ja kupiłam go w jednym z marketów za około 25 zł. Szampon ten zalecany jest do włosów przetłuszczających się i normalnych.

OPIS PRODUCENTA


Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy
Jak widać, za działanie tego szamponu odpowiedzialne są takie składniki aktywne jak: 
  • ekstrakt z liści pokrzywy zwyczajnej,
  • olejek eukaliptusowy, 
  • panthenol, 
  • kwas mlekowy.
Ponadto Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy nie zawiera:
  • parabenów i innych konserwantów, 
  • pochodnych ropy naftowej, 
  • olejów silikonowych, 
  • glikoli, 
  • sztucznych barwników. 

SKŁAD


Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy

OPAKOWANIE


Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy
Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy mieści się w białej plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml. Posiada ona czarną odginaną zakrętkę, pod którą znajduje się niewielki otwór. 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy
Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy ma nie za rzadką, nie za gęstą żelową konsystencję, która jest przezroczysta. Zapach jest przyjemny, naturalny, dość mocny, czuć w nim pokrzywę i panthenol. 

MOJA OPINIA


Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy
Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy jest szamponem, który ma swoje plusy i minusy. Plusem jest jego wygodne opakowanie, to, że dokładnie oczyszcza skórę głowy i włosy ze wszystkich zabrudzeń. Są one po nim lekkie, gładkie i błyszczące, ale niestety, aby je rozczesać, niezbędne są odżywki ułatwiające rozczesywanie (to jest jeden minus). Minusem jest też jego cena, bo taniej można kupić wiele szamponów o podobnym, a nawet lepszym działaniu. Problemów z wypadaniem włosów po tym szamponie nie mam, ale wcześniej jakiegoś wielkiego problemu z tym też nie miałam. Co do przetłuszczania się włosów, żadnej różnicy nie widzę, bo po tym szamponie moje włosy przetłuszczają się w takim samym tempie, jak po każdym innym szamponie, czyli już na drugi dzień po umyciu, zazwyczaj wymagają odświeżenia. Tak więc uważam, że szampon ten jest dobry i skuteczny, ale do moich ulubieńców nie należy.


A Wy miałyście Vianek, Normalizujący szampon do włosów z ekstraktem z liści pokrzywy?
Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?

32 komentarze:

  1. Nie miałam, ale myślę że ten szampon byłby idealny do moich włosów. Ja bardzo lubię szampon Schauma 7 ziół i Fresh it up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampony typowo ziołowe bardzo dobrze wpływają na moje włosy, więc chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem go ciekawa, kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go w zapasach, ale jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że moja babcia zawsze mówiła, że pokrzywa dobra na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja babcia miała rację, widzę to moich włosach 😊

      Usuń
  6. The shampoo looks good. Nettles are said to be good for the hair.

    OdpowiedzUsuń
  7. Minha filha usa o shampoo, ela gosta!

    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  8. CZyli taki średniaczek. Ja jeszcze nie miałam tego produktu. Co do ulubionego szamponu to nie mam takiego jednego konkretnego bardzo lubię szampony z glinką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też raczej nie mam ulubionego szamponu. Miałam kiedyś odżywkę z glinką, która okazała się dla mnie bublem, dlatego za szamponami z glinką raczej się nie oglądam 😀

      Usuń
  9. wysusza mi niestety skalp więc nie bardzo dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jakiegoś ulubionego szamponu.
    Na początku mi się na jego widok oczy zaświeciły, ale po lekturze Twojej recenzji widze że jest to,,taki zwykły szampon"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się na jego widok w sklepie zaświeciły oczy, no ale nie był aż tak fajny jak myślałam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. Nie miałam, ale mam wersję niebieską i jest w porządku 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ta niebieska wersja lepiej by się u mnie sprawdziła 😀

      Usuń
  12. Looks great for winter! thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome review! Thanks❄️💗💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że to jedna z moich ulubionych marek. Tego szamponu jeszcze nie miałam. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kiedyś zaznajomić sie bliżej z produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są bardzo fajne, tylko mogłyby być tańsze ;D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts