Translate

niedziela, 18 czerwca 2023

LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia

Dzisiaj przedstawię Wam balsam do ciała z marki, którą znam i lubię. Zdążyłam już poznać kilka jej wersji zapachowych, wśród których Piwonia najmniej przypadła mi do gustu. Jednak bardzo atrakcyjna cena i miłość do kotów sprawiły, że postanowiłam dać szansę kolejnemu produktowi z tej linii zapachowej. Zobaczmy co to za produkt!


LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia
LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia kupiłam w Hebe za 13,49 zł, normalnie kosztuje 26,99 zł. Jest to produkt testowany dermatologicznie, który ma działanie nawilżające.

OPIS PRODUKTU 


LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia
Jak widać, LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia ma za zadanie zapewnić skórze nawilżenie, miękkość oraz gładkość w dotyku.

SKŁAD 


Aqua, Glycerin, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Isoamyl Laurate, Glyceryl Stearate, Paeonia Officinalis Flower Extract, Citrullus Vulgaris Seed Oil, Rubus Idaeus Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Lactobacillus, Alpha-glucan Oligosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Copaifera Officinalis Resin, Glyceryl Isostearate, Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Potassium Cocoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Panthenol, Glycyrrhetinic Acid, Allantoin, Lecithin, Olea Europaea Fruit Oil, Maltodextrin, Stearic Acid, Palmitic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.

OPAKOWANIE 


LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia
LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia mieści się w różowej plastikowej tubce o pojemności 200 ml. Posiada odginaną zakrętkę, na zatrzask, na które można postawić produkt. Trwałość tego balsamu to sześć miesięcy od otwarcia.

LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia
LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia ma lekką, przyjemną kremową konsystencję koloru białego. Zapach jest delikatny, przypomina trochę tanie perfumy. 

MOJA OPINIA 


LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia
LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia jest balsamem o bardzo fajnej lekkiej konsystencji, która łatwo się rozprowadza po skórze i szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy, skóra po nim jest miękka, gładka i odpowiednio nawilżona. Zapach tego balsamu jest trochę specyficzny. Z początku, po otwarciu zakrętki, czuć niezbyt przyjemną woń. Kiedy smaruję nim skórę, pachnie on tanimi perfumami, które nie są brzydkie ani ładne, ale da się wytrzymać. Z kolei, już po posmarowaniu się nim, skóra ma ładny, delikatny przyjemny zapach piwonii, który już nie przypomina tanich perfum i ogólnie mi się podoba. Tak więc jestem bardzo zadowolona z działania tego balsamu pomimo jego specyficznego zapachu w trakcie nakładania.


Miałyście LaQ Kocica Balsam do ciała Piwonia?

Jakich balsamów do ciała używacie?

38 komentarzy:

  1. Akurat balsamów nie miałam, ale ogólnie zapachy Laq (zwłaszcza te nie - owocowe) nie są dla mnie jakieś super przyjemne. Także jakoś mnie nie ciągnie, żeby je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z tej marki bardziej przypadły do gustu te owocowe zapachy 😊

      Usuń
  2. This looks great. Have a good, new week!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, ale oddałam. Nie dla mnie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you, Martyna! I hope it's a great balsam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  6. This balsamic creams usually are very good for the health of skin.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię balsamy i emulsje, ale zazwyczaj stosuję bezzapachowe dermokosmetyki, bo mam bardzo wrażliwą skórę. Polecam markę Emolium. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Dzięki za polecenie, muszę bardziej poznać tę markę 😊

      Usuń
  8. Bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie ładne, ale zapach jest u mnie bardzo ważny, więc nie wiem czy bym chciała go testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita nazwa. Kto lubi koty na pewno sięgnie z czystej ciekawości. O reszcie nie wspominam, bo można mieć różne skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc, ze względu na kocią nazwę wypróbowałam ten balsam 😊

      Usuń
  11. A mnie ten produkt zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że ma lekką konsystencję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. The packaging is nice, but the smell probably not so much.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te opakowania są tak rozpoznawalne, że od razu rzucają się w oczy na sklepowej półce. Uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts