Translate

czwartek, 22 czerwca 2023

Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50

W końcu mamy upały, podczas których można się opalać. Niestety opalanie nie służy naszej cerze, dlatego najlepiej zaopatrzyć się w krem do twarzy z wysokim filtrem. Zobaczmy zatem, jaki krem udało mi się wyrwać tego lata!


Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50
Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50 kupiłam w Hebe w promocji za 24,99 zł, normalnie kosztuje 34,99 zł. Można go stosować codziennie niezależnie od wieku i typu cery. Jest on zalecany na dzień, posiada filtr przeciwsłoneczny SPF 50. 


OPIS PRODUKTU 


Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50
Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50 wyróżnia się tym, że:
  • chroni skórę przed promieniami UVA i UVB,
  • nawilża skórę i zmiękcza ją,
  • dzięki swojej nietłustej warstwie może być on stosowany jako baza pod makijaż, 

Sposób użycia: Należy bezpośrednio przed wyjściem na słońce nanieść sporą ilość kremu na oczyszczoną skórę twarzy i szyi (zmniejszenie ilości nałożonego kremu obniża poziom ochrony przeciwsłonecznej). W celu uzyskania optymalnej ochrony krem trzeba wielokrotnie nakładać w ciągu dnia. Należy unikać bezpośredniego kontaktu z oczami.


SKŁAD 


Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50


OPAKOWANIE 


Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50
Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50 mieści się w plastikowej tubce o pojemności 30 ml. Posiada odginaną zakrętkę na zatrzask, na której można postawić produkt. 

Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50


KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50
Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50 ma lekką kremową konsystencję koloru białego, która szybko się wchłania. Zapach ma delikatny i bardzo przyjemny, nic konkretnego nie przypomina.


MOJA OPINIA 


Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50
Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50 jest kremem o bardzo ładnym zapachu i przyjemnej delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania, jednak twarz bardzo się po nim świeci, więc najlepiej zaopatrzyć się też w puder do twarzy. Krem ten bardzo dobrze chroni przed szkodliwymi promieniami UV, jednak należy pamiętać, że jak się cały czas przebywa na słońcu, to trzeba co jakiś czas uzupełniać krem na twarzy (niestety czasami mi się o tym zapominało, przez co miałam później czerwony nos). Oprócz dobrej ochrony przeciwsłonecznej krem ten dobrze nawilża skórę i nie zapycha jej, ani nie powoduje powstawania niedoskonałości. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego kremu i zaopatrzyłam się już w drugie jego opakowanie, którego zamierzam używać jeszcze tego lata.



Miałyście Revox Just Daily Sun Shield krem przeciwsłoneczny do twarzy SPF 50?
Jaki jest według Was najlepszy przeciwsłoneczny krem do twarzy?

34 komentarze:

  1. Hola! un producto interesante. Tomo nota. Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. We need to protect ourselves from the summer sun! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. You are right, the sun is very bad for our skin. We need a good cream.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go niedawno i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Good to hear about this one. I have heard of the brand.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the review! Yes, a great time to remember the sunscreen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a wonderful review! thanks so much! Happy Weekend!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim, ale nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że polecasz krem z SPF, bo ostatnio szukałam i kupiłam z Apis, ale nie ukrywam, że chce coś mocniejszego, bo przez pomyłkę wzięłam 30 zamiast 50 😄 daje rade, ale lepiej mocniwhszy filtr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te słońce lepiej mocniejszy filtr 😀 Z Apis jeszcze nie miałam kremu

      Usuń
  12. Latem nakładam na twarz krem z filtrem. Obecnie stosuję Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marki kompletnie nie znam. U mnie fitlr 50 to podstawa. Bez odpowiedniej ochrony od razu robią przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już poznałam parę kosmetyków z tej marki i bardzo je polubiłam 😊 no niestety słońce źle działa na skórę 😕

      Usuń
  14. Ciekawy produkt. U mnie krem z filtrem to podstawa na lato. Teraz mam kosmetyk marki Nivea z SPF 50. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten krem, a w lecie używam go codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts