Translate

poniedziałek, 12 czerwca 2023

Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie

Dzisiaj opowiem Wam o kosmetyku, jakiego jeszcze u mnie nie było, bo pierwszy raz mam okazję używać produktu w takiej formie. Jest to naturalny dezodorant w kremie. Tak więc jeśli jesteście ciekawi, jak się u mnie sprawdza, to zapraszam na recenzję!


Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie
Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie dostałam w prezencie. Jest on dostępny w wielu drogeriach, gdzie można go spotkać w okolicach 40 zł. Jest to w 100% naturalny wegański dezodorant. 

OPIS PRODUKTU


Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie
Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie wyróżnia się tym, że:

  • zawiera masło shea (które chroni przed przesuszeniem i łagodzi podrażnienia), olej kokosowy oraz olej ze słodkich migdałów (które nawilżają i regenerują przesuszoną skórę), skrobię z tapioki (która absorbuje pot) i witaminę E (która uelastycznia, wygładza, ujędrnia i nawilża skórę),
  • skutecznie zapobiega nieprzyjemnemu zapachowi, a także nieestetycznym, mokrym plamom na ubraniach,
  • działa łagodząco na skórę (również po goleniu i depilacji),
  • daje efekt długotrwałej świeżości, 
  • jest niewidoczny nawet na ciemnych ubraniach.

Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie

SKŁAD 


Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie

OPAKOWANIE 


Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie
Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie mieści się plastikowej niebieskiej tubce o pojemności 30 ml, z której bardzo ciężko idzie wyciskanie produktu, kiedy trzyma się go w chłodnych pomieszczeniach. Dezodorant ten posiada odkręcaną zakrętkę.

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie
Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremieMiya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie ma bardzo gęstą konsystencję koloru białego, ale mimo wszystko łatwo jest go rozsmarować. Zapach jest delikatny, prawie niewyczuwalny, nic konkretnego nie przypomina.

MOJA OPINIA

 
Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie
Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie jest dezodorantem w formie, w jakiej jeszcze nie miałam, bo do tej pory używałam tylko w kulce lub w sprayu. Moja skóra jest po nim odpowiednio nawilżona, nie ma żadnych podrażnień, nawet od razu po goleniu. Dezodorant ten bardzo dobrze chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem przez cały dzień. Nie brudzi ubrań, ani nie bieli pach. Tak więc jestem bardzo zadowolona z tego produktu, bo jest on jednym z lepszych dezodorantów, jakie miałam, szkoda tylko, że nie jest trochę tańszy, bo z chęcią kupiłabym kolejne opakowanie, jednak cena mnie trochę odstrasza.


Miałyście Miya BODY.lab, naturalny dezodorant w kremie?

Używacie dezodoranów w kremie?

36 komentarzy:

  1. Chciałabym go wypróbować. Nie miałam nigdy dezodorantu w formie kremu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podrażnił moją skórę, ale cieszę się że jesteś zadowolona. Na szczęście mam już swoje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Good information to know💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Lots to offer but it has it's cons too.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks so much for this review! Happy Summer!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam go, ale oddałam dalej, jakoś nie przekonują mnie naturalne deo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam dezodorantów w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ale wolę dezodoranty w sztyfcie lub kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena niestety jest rzeczywiście wysoka. Na początku denerwowała mnie trochę aplikacja-brakowało mi kulki. Przyzwyczaiłam się jednak i stwierdzam, że to naprawdę rewelacyjny dezodorant. Skład super! Dla mnie to ważne, dlatego nawet tą wysoką cenę zniosę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ta cena nie jest niższa, a do aplikacji idzie się przyzwyczaić😊

      Usuń
  11. I do not know these products but they seem quite interesting.. It's something for me, I have to buy it,

    online shopping in Canada
    women’s jewelry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is great,. I very recommend it 😊

      Usuń
  12. Hola!! me parece un producto super interesante, me lo apunto, que me llamo mucho y la marca me gusta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. The review is very good, it will be a great product.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś mi tam mignął kiedyś przed oczami, dezodorant w kremie, ale nigdy nie używałam.
    Zresztą dezodorantów ogólnie nie używam, od czasu kiedy, pobrudziły mi większość ubrań.
    Nie wiem czy sprawdzę ten o którym piszesz- marka Miya niezbyt mi przypadła do gustu, no i cena...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre strasznie brudzą ubrania, ale z tym nie mam tego problemu.Cena faktycznie trochę odstrasza, ale myślę, że warto go wypróbować 😊

      Usuń
  15. Nigdy nie używałam dezodorantu w kremie :) Na razie jestem wierna takim w kulce, ale będą o nim pamiętać i może się kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam okazji przetestować takiego dezodorantu w kremia, ale bardzo mnie ciekawi taka konsystencja. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts