Translate

poniedziałek, 5 czerwca 2023

SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%

Dzisiaj zaprezentuję Wam wielofunkcyjny produkt, który teraz może szczególnie się przydać w tych słonecznych dniach, ze względu na swoje łagodzące i kojące działanie. Tak więc przyjrzyjmy mu się bliżej!


SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%
SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99% dostałam na imieniny w styczniu, ale zaczęłam go stosować dopiero od około dwóch miesięcy. Z tego co widzę, ciężko jest teraz z jego dostępnością. Wcześniej można go było kupić w wielu internetowych sklepach w okolicach 20 zł. Jest to wegański produkt pochodzący z Korei Południowej, przeznaczony dla każdego typu skóry, szczególnie wrażliwej i skłonnej do podrażnień.

OPIS PRODUKTU 


SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%
SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99% wyróżnia się tym, że:
  • jest wielofunkcyjnym produktem, który dzięki wysokiej zawartości aloesu nawilża, koi, zmiękcza i łagodzi skórę, włosy i paznokcie,
  • chroni przed działaniem promieni UV i przed innymi szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi,
  • chłodzi i intensywnie odświeża,
  • wygładza skórę oraz ją mocno nawilża, i tym samym opóźnia proces starzenia się skóry,
  • oczyszcza pory,
  • działa przeciwzapalne, dzięki czemu świetnie wspomaga kurację przeciwtrądzikową,
  • likwiduje swędzenie po ukąszeniach owadów, oparzeniach i zadrapaniach,
  • domyka łuski włosów i tym samym ochrania je przed wysuszeniem i rozdwojeniem.

Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice (99,4%), Allantoin, Disodium EDTA, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Methylpropional, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Tromethamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Fragrance, Water, Glycerin, Malva Sylvestris (Mallow) Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Primula Veris Extract, Alchemilla Vulgaris Extract, Veronica Officinalis Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Achillea Millefolium Extract, Butylene Glycol, Ethyl Hexanediol, 1,2-Hexanediol Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Citrus Aurantifolia Fruit Extract, Hydrolized Collagen.

OPAKOWANIE 


SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%
SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99% znajduje się plastikowej zielonej tubce o pojemności 100 ml. Posiada odginaną zakrętkę, na której można postawić ten żel. 

SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%
Pod tą zakrętką znajduje się folijka zabezpieczająca produkt przed pierwszym użyciem. 

SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%
SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99% ma konsystencję przezroczystego żelu, który szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach ma orzeźwiający, czuć w nim aloes i ogólnie jest on bardzo przyjemny.

MOJA OPINIA 


SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%
SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%, jak już wiecie, jest wielofunkcyjnym produktem, który można stosować do ciała, twarzy, paznokci lub włosów. Zobaczmy zatem, jak u mnie sprawdza się ten żel:
  • jako łagodzący krem do twarzy bardzo dobrze sobie poradził z moją opaloną skórą twarzy, a szczególnie z moim czerwonym nosem, który zbyt długo opalałam na słońcu, dzięki temu żelowi już na drugi dzień, nos, jak i cała twarz ładnie zbrązowiały,
  • jako kojący krem do ciała po opalaniu bardzo fajnie chłodzi skórę i sprawia, że moje czerwone ręce i wręcz poparzony od słońca dekolt już na po dwóch dniach ładnie zbrązowiały,
  • jako krem do rąk i paznokci bardzo dobrze radzi sobie z przesuszoną skórą moich dłoni i mam wrażenie, że wzmocnił moje paznokcie, które są teraz mniej podatne na łamanie,
  • jako odżywka do włosów wygładza i nawilża moje włosy, kiedy się puszą oraz ułatwia ich rozczesywanie, wystarczy wmasować ten żel na umyte suche lub mokre włosy i od razu można zauważyć efekty.

Tak więc SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99% sprawdza się u mnie świetnie jako wielofunkcyjny kosmetyk. Jest on dla mnie bardzo przydatny szczególnie teraz, kiedy spędzam dużo czasu na słońcu, które nie służy mojej skórze. Dzięki niemu moje poparzenia słoneczne szybko znikają, a skóra ma ładną, brązową opaleniznę i przy okazji jest odpowiednio nawilżona. 


Miałyście SKIN79 Aloe Aqua Łagodzący Żel 99%?
Używacie tego typu wielofunkcyjnych kosmetyków?

30 komentarzy:

  1. Szeroka gama możliwości jego zastosowania sprawia, że chcę go sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaopatrzyć się w taki wielofunkcyjny produkt 😊

      Usuń
  2. jeszcze go nie miałam, chyba czas to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam żel Holiki, ale myślę, że one generalnie się zbytnio nie różnią :P Miło go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nad tym żelem z Holiki 😊

      Usuń
  4. This sounds very good, Martyna, thanks! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks very good, great review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación. Te mando un beso. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale lubię wielofunkcyjne produkty szczególnie podczas urlopu 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas urlopu bywają one bardzo przydatne 😊

      Usuń
  8. Czyli genialny wielofunkcyjny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten krem, moje wybawienie w lato :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Me gusta mucho este tipo de cosméticos. Gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, to chyba coś dla mnie. Będę miała ten kosmetyk na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żele aloesowe, używam od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki z aloesem są super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts