Translate

piątek, 21 sierpnia 2020

Bielenda, Japan Peel-Off Mask

Uwielbiam maseczki do twarzy, ale boję się trochę maseczek typu peel-off, bo przy niektórych z nich ciężko idzie mi ich ściąganie. Zamiast ściągnąć maseczkę jednym ruchem, kończy się na zmywaniu ich płynem micelarnym... Widząc serię Japan Peel-Off Mask z Bielendy, tym razem postanowiłam zaryzykować, bo bardzo lubię maseczki z tej marki. Tym sposobem mam dzisiaj do zaprezentowania dwie maseczki z tej marki. 


Bielenda, Japan Peel-Off Mask

Jak już pisałam wyżej, postanowiłam jednak przezwyciężyć swój strach i przetestować dwie maseczki peel off z Bielendy, które zachęciły mnie swoimi pięknymi saszetkami i zachęcającym opisem producenta, a także aktywnymi składnikami. Obie maseczki kupiłam w Hebe za 3,99 zł, ich pojemność to 8 g. Zatem przyjrzyjmy się im bliżej. 



Bielenda Japan Peel -Off Mask
maseczka detoksykująco-oczyszczająca



Bielenda Japan Peel -Off Mask, maseczka detoksykująco-oczyszczająca

Oprócz pięknej szaty graficznej Maseczka detoksykująco-oczyszczająca Japan Peel-Off Mask zachęciła mnie zieloną herbatą w składzie, która bardzo dobrze działa na moją skórę. Byłam również bardzo ciekawa działania wody bambusowej oraz zielonego kawioru, bo nie przypominam sobie, abym ostatnio używała kosmetyków z tymi aktywnymi składnikami.


Opis producenta i skład


Bielenda Japan Peel -Off Mask, maseczka detoksykująco-oczyszczająca

Z opisu wynika, że maseczka dogłębnie oczyszcza oraz odświeża skórę, a także poprawia jej wygląd.

  

Konsystencja



Bielenda Japan Peel -Off Mask, maseczka detoksykująco-oczyszczająca

Konsystencja jest bardzo ciekawa, zdjęcie mówi samo za siebie, więc chyba nie muszę nic dodawać...


Moja opinia


  • Opakowanie: bardzo ładne koloru zielonego z pięknym motywem kwiatowym oraz ptaszkiem. 
  • Konsystencja: gęsta, ale łatwo się rozprowadza, koloru zielonego metalicznego, która po nałożeniu na twarz staje się przezroczysta. 
  • Zapach: łagodny, czuć lekki zapach zielonej herbaty. 
  • Działanie: w trakcie aplikacji czułam lekkie chłodzenie, nic mnie nie piekło. 
  • Efekty: po ściągnięciu maseczki moja skóra była gładka, miękka, matowa, koloryt wyrównany a pory są mniej widoczne. Idealna maseczka na dzień, szczególnie przed wielkim wyjściem 



Bielenda Japan Peel -Off Mask
maseczka nawilżająco-wygładzająca




Bielenda Japan Peel -Off Mask, maseczka nawilżająco-wygładzająca


Bielenda Japan Peel -Off Mask maseczka nawilżająco-wygładzająca tak, jak poprzednia maseczka, oprócz pięknej szaty graficznej zachęciła mnie swoimi aktywnymi składnikami, w szczególności kwasem hialuronowym, który bardzo lubię i staram się wybierać kosmetyki z nim. Zaciekawiły mnie bardzo proteiny jedwabiu i filtrat z nasion ryżu. Byłam pewna, że i te składniki bardzo polubię.


Opis producenta i skład


Bielenda Japan Peel -Off Mask, maseczka nawilżająco-wygładzająca

Maseczka nawilża i wygładza, a także odświeża naskórek i poprawia jego wygląd


Konsystencja


Bielenda Japan Peel -Off Mask, maseczka nawilżająco-wygładzająca

Tak, jak w przypadku wyżej opisanej maseczki, konsystencja ciekawa i niewymagająca mojego komentarza.


Moja opinia


  • Opakowanie: bardzo ładne koloru głębokiego niebieskiego z pięknym motywem kwiatowym oraz ptaszkiem. 
  • Konsystencja: gęsta, ale łatwo się rozprowadza, koloru niebieskiego metalicznego, która po nałożeniu na twarz staje się przezroczysta.  
  • Zapach: łagodny, prawie niewyczuwalny, nie wiem do czego go porównać.
  • Działanie: w trakcie aplikacji czułam lekkie chłodzenie, nic mnie nie piekło. 
  • Efekty: po ściągnięciu maseczki moja skóra była matowa, koloryt był wyrównany, czułam, że skóra jest miękka i nawilżona, jednak jeszcze zanim nałożyłam krem na dzień, skóra zaczęła się świecić. Myślę, że lepsza byłaby na noc.


Podsumowanie


Maseczki Bielenda Japan Peel-Off Mask mają piękną szatę graficzną. Są bardzo podobne, obie mają mocne metaliczne kolory, konsystencję taką samą żelową, o prawie niewyczuwalnym zapachu. Ze względu na saszetkę 8 ml wystarczają tylko na jedną aplikację. Obie maseczki łatwo się ściąga za jednym pociągnięciem, nic nie musiałam domywać płynem do demakijażu, bo po około 20 minutach, maseczki ładnie wyschły. Nie ciągnęły zbytnio skóry ani włosów, które przypadkiem weszły mi do tej maseczki. 

Nawet jestem zadowolona efektów, jakie dają te maseczki, ale znając możliwości innych maseczek z tej marki, spodziewałam się jeszcze lepszych, które będą się utrzymywać na dłużej. Bardziej przypadła mi do gustu Bielenda Japan Peel -Off Maskmaseczka detoksykująco-oczyszczająca i prędzej do niej jeszcze kiedyś wrócę.


A Wy miałyście już te maseczki?

Która z nich zaciekawiła Was bardziej?

118 komentarzy:

  1. This peel off mask looks really good! Have a wonderful weekend!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  2. I have not used these masks, but this one looks very good. Thanks for sharing, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice and interesting masks, love their color! Have a great day!
    Rampdiary
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thier color is very interesting 😊 thanks 😊

      Usuń
  4. Właśnie czekają na mnie do przetestowania. Ciekawe jak będę mi się sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, koniecznie daj znać jak się sprawdziły 😊

      Usuń
  5. Bardzo lubię maseczki peel-off, ale tych nie miałam. Ta z zieloną herbatą mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te maseczki ale noże się na nie skuszę bo ich kolorek ni się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy mają kolor 😊 za taką cenę warto wypróbować 😊

      Usuń
  7. Bardzo lubię maseczki peel off, przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować za tak niską cenę 😊 może akurat przypadną do gustu 😊

      Usuń
  8. Przystępna cena i całkiem dobra jakość. Lubię kosmetyki Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maseczki wszelakie, ale mają ciekawe kolory te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. The products seem really amazing, I would love to try out the mask!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I didn't have this mask, but they look great.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You must try these maska, because they are very good 😊

      Usuń
  12. Też bardzo lubię kosmetyki tej marki, a nie znałam tych maseczek, dzięki serdeczne za recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe są te maseczki, warto je wypróbować 😊

      Usuń
  13. Ja nie przepadam za peel offami akurat, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, za niektórymi peel offami też nie przepadam😊

      Usuń
  14. Za maskami peel-off nie przepadam. Wolę glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam takich maseczek i na razie nie planuję, ale może dam im kiedyś szansę. Swoją drogą, fajne mają kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, kolory mają bardzo ciekawe 😊

      Usuń
  16. Nunca he utilizado esa marca. Capaz que lo hago, gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie używam takich maseczek, bo moja cera jest zbyt kapryśna i mogłoby się to skończyć wysypem. Stawiam ostatnio na naturalne kosmetyki i nie eksperymentuję, choć czasem kusi mnie żeby kupić sobie coś tego typu i spróbować ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, lepiej nie eksperymentować w takiej sytuacji. Naturalne kosmetyki też są bardzo fajne 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. nice post!!!
    Have a good day!!
    www.anteegurung.com/blog

    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam maseczki peel-off! W maseczkach również cenię sobie łagodny zapach i te spełniają te kryterium. Na pewno kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam te maseczki ze względu na bardzo łagodny i przyjemny zapach :)

      Usuń
  20. Wow! No to teraz jestem ich bardzo ciekawa! Sam wygląd robi już wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz je koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  21. oh I love face masks! glad you were able to try them, especially this brand!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love face masks ;) I recommend masks from this brand :)

      Usuń
  22. Dobrze, że ściągasz je inaczej niż odrywając, bo te maski bardzo niszczą naskórek, a niestety bardzo się o tym mówi :(

    Zapraszam na nowy post: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Maseczka nawilżająco - wygładzająca najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na kwas hialuronowy w składzie myślałam, że bardziej przypadnie mi do gustu, ale jednak okazało się na odwrót :)

      Usuń
  24. Nie jestem fanką maseczek peel-of. Wolę te w płachcie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, niektóre peel-off bywają męczące ściąganiem ich z twarzy;)

      Usuń
  25. seems like a pair of lovely peel off mask. Cute packaging. I love how they look glittery gold and glitter blue, very pretty. It is also great to hear that you skin felt great and was smooth after using them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very like packaging these masks and thier formula is very interesting :) I recommend these masks :)

      Usuń
  26. ja jakoś nie potrafię się do nich przekonać :d Może kiedyś, ale dzięki za posta! :D przypomniałaś mi o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam wersję niebieską i była całkiem przyjemna, choć tak jak piszesz, na tle innych maseczek tej marki, wypadła przeciętnie ;) Ale mimo wszystko, z chęcią wypróbuję ten drugi wariant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zielona maseczka bardziej mi przypadła do gustu niż niebieska, a myślałam, że będzie na odwrót 😊

      Usuń
  28. Nie miałam tych maseczek, jednakże chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz je przetestować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  29. Ooo, pięknie wyglądają! Ja uwielbiam maseczki peel-off, a więc napewno chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz je wypróbować 😊

      Usuń
  30. Ale pieknie się prezentują, jednak peel-off nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne maseczki. Nie używałam ich jescze, ale prezentują się świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają bardzo fajnie 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. CHyba większośc osób nienawidzi tego typu maseczek. U mnie kilka saszetek też leży i jak mam użyć to w jakiejś osteteczności. Wyglądem jednak naprawdę kuszą, więc i może mnie by skusiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre takie maseczki peel-offy bywają straszne, ale te w porównaniu z innymi są całkiem fajne 😊 ja ostatnio czasy używam takich maseczek systematycznie 😊

      Usuń
  34. Interesting products...the colours are really bold.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super bardzo ciekawe maseczki muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o nich. Szczególnie super cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za tak niska cenę warto je wypróbować ;)

      Usuń
  36. Lubię marki w takiej formie. Nigdy nie chce mi się zmywać tych klasycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że nie trzeba ich zmywać to duży plus tych maseczek :)

      Usuń
  37. Olá querida Marttyna!
    Fiquei fascinada com a descrição do produto!
    Parecem dois produtos muitos bons!
    Um grande beijinho de Portugal!❤️😀❤️
    Megy Maia🌈

    OdpowiedzUsuń
  38. good brand for peel off mask...
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja akurat tych masek nie używałam, ale firmę lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie miałam tych maseczek, ale już po samej konsystencji wiem, że muszę je mieć, szczególnie tą złotą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajną mają konsystencję, koniecznie wypróbuj te maseczki 😊

      Usuń
  41. Niestety znam ten ból ściągania takich maseczek ,dlatego je omijam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maseczki wyjątkowo ściąga się bezboleśnie 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  42. Nie miałam tych maseczek, mają zachęcające kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. I hardly use the mask, but this looks really good. I am glad that you like it. Thanks for sharing.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz słyszę o tych maseczkach. Chętnie wypróbuję, tym bardziej że cenę mają super :) Te kolory są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, za taką cenę nie można ich nie wypróbować ;)

      Usuń
  45. Tą zieloną muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja uwielbiam maseczki peel-off, ale tych jeszcze nie miałam. Problem ze ściąganiem ich mam tylko wtedy, gdy nałożę je zbyt cienką warstwą - wtedy też muszę się posiłkować jakimś zmywaczem, albo "gumkuję" je palcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre maseczki peel-off są fajne, te bardzo łatwo się ściąga :) Ja z kolei mam problem ze ściąganiem takich maseczek, jak nałożę zbyt grubą warstwę, bo nie chce mi zaschnąć i ciężko ją zmyć...

      Usuń
  47. Na pewno kupię i wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ mają cudny kolor :) U mnie częściej są te na bazie glinki w proszku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mają fajny, glinki też bardzo lubię ;)

      Usuń
  49. U mnie taka dawka alkoholu na twarzy spowodowałaby co najmniej tygodniowe szkody, wysuszenie i pieczenie ;( a szkoda bo maski wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nic takiego się nie stało na twarzy, bo przy wyborze maseczek nie zwracałam uwagi na szczegółowy skład...

      Usuń
  50. Mam niebieską w pełnowymiarowej wersji w tubce, ale jeszcze jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. They look very nice, all shimmery and glitter! Never seen a face mask like this before!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts