Translate

piątek, 14 sierpnia 2020

Perfecta, Fenomen C, peeling enzymatyczny

W końcu nadeszły upały, podczas których można się opalać i godzinami leżeć na słońcu... Wiele osób podczas opalania zakrywa twarz, żeby jej nie podrażnić, lub używa kremów w najwyższym filtrem. Ja jednak nie lubię, kiedy twarz mam białą, a resztę ciała opaloną, dlatego podczas opalania nigdy nie zasłaniam swojej twarzy, jedyne co, to smaruję ją kremami z wysokim filtrem, przez które i tak, po jakimś czasie przebijają się promienie słoneczne, a na mojej twarzy pojawiają się zaczerwienienia. Przy pielęgnacji twarzy muszę wtedy używać łagodnych kosmetyków, żeby dodatkowo ich nie podrażnić, dlatego zawsze w tym upalnym okresie zamiast peelingów zawierających różne drobinki i ziarenka, używam peelingów enzymatycznych.


Perfecta, Fenomen C, peeling enzymatyczny

Peelingi enzymatyczne o gładkiej konsystencji zazwyczaj stosowane są przez osoby z cerą wymagającą, czyli trądzikową lub naczynkową.  Dzisiaj mam do zaprezentowania peeling, który używam już jakiś czas, czyli Perfecta, Fenomen C, delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny. Peeling ten znajduje się zwykłej wyciskanej tubce o  pojemności 75 ml.  Kupiłam go za około 10 zł na Allegro (kiedyś kupowałam go w Hebe, ale ostatnimi czasy go tam nie widzę). Zobaczmy, czym zachęcił mnie producent do użycia tego peelingu.

Opis producenta



Perfecta, Fenomen C, peeling enzymatyczny

Najważniejsze jest dla mnie to, że peeling ten jest przeznaczony między innymi do cery naczynkowej, czyli takiej jak moja. Ten delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny ma bardzo fajne aktywne składniki. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C, a peeling ten zawiera aż kompleks C, czyli połączenie jej trzech skoncentrowanych form. Zachęcił mnie też enzym z papai, który nie tylko usuwa martwy naskórek, ale i redukuje nierówności, wygładza i rozjaśnia skórę. Poza tym zawarty w nim aloe vera między innymi wspomaga procesy regeneracji, które są bardzo potrzebne mojej skórze, która zbyt długo przebywa na słońcu.


Skład


"Hydrogenated Polydecane, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Stearyl Alcohol, Papain, Carbomer, Algin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Lecithin, Sorbitol,  Ascorbyl Glucoside, Panthenol, Glucose, Trilaureth-4 Phosphate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Alcohol, Terminalia Ferdinandina Fruit Extract, Xanthan Gum, Dimethicone, Ceteareth-20, Ceteareth-25, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Hydroxyacerophenone, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Parfum."

 

Konsystencja 


Perfecta, Fenomen C, peeling enzymatyczny

Konsystencja jest gładka, kremowa, wyglądem przypomina zwykłą maseczkę do twarzy lub krem. Zapach jest łagodny, prawie niewyczuwalny, kolor bardzo jasny pomarańczowy.


Moja opinia



Opakowanie jest w miarę łatwe w użyciu, a cena zadowalająca. Konsystencja jest fajna, lekka, łatwo się rozprowadza po twarzy i nic mnie nie szczypie w trakcie aplikacji. Jego nakładanie jest jednak czasochłonne, ponieważ zalecane jest, aby po nałożeniu peelingu zrobić 2-3 minutowy masaż skóry twarzy okrężnymi ruchami, później pozostawić na 10 minut, a następnie spłukać ciepłą wodą. Zazwyczaj zależy mi na szybszej pielęgnacji mojej cery i właśnie z tego względu wolę peelingi, które zawierają drobinki, ponieważ po masażu nie trzeba go pozostawiać na skórze na kolejne minuty. Kiedy myję twarz peelingiem z drobinkami, mam wrażenie, że moja skóra jest lepiej oczyszczona, w przypadku peelingów enzymatycznych, które swoją konsystencją przypominają zwykłą maseczkę lub krem, już takiego wrażenia nie mam. Jednak kiedy mam podrażnioną skórę, wolę stosować peelingi enzymatyczne, żeby jej kondycja się nie pogorszyła. Po użyciu tego peelingu moja skóra, na szczęście jest w lepszej kondycji. Jego aktywne składniki, o których pisałam wyżej, rzeczywiście poprawiają kondycję mojej skóry, która jest po nim gładsza oraz ma bardziej wyrównany koloryt.  

Perfecta, Fenomen C, peeling enzymatyczny


A Wy znacie ten peeling?
Wolicie używać peelingów, które zawierają drobinki, czy enzymatyczne?

119 komentarzy:

  1. Ja wole peelingi z drobinkami, choć lubię testować różne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po enzymatyczne peelingi sięgam dość rzadko, ale ten chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja częściej sięgam po peelingi z drobinkami. Może akurat ten peeling przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Takiego dawno nie używałam☺

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't know this firm, but it sounds good. I have very sensitive skin, so always need gentle products. Have a great weekend, stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This firm's cosmetisc are very good. I recommend this peeling od you have sensitive skin😊 Thank you 😊

      Usuń
  5. Ja wolę peelingi z drobinkami-te enzymatyczne są dla mnie za słabe
    Lubię tą serię z Perfecty ,jednak tego peelingu nie miałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę peelingi z drobinkami, ale na podrażnioną skórę wolę używać enzymatycznych. Też bardzo lubię tę serię 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Nigdy nie używłam peelingu enzymatycznego, więc nie wiem jaki wolę. Chętnie wypróbowałabym ten Twoj :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  7. Ja tez nie zakrywam twarzy podczas opalania bo lubię mieć ja lekko opalona :) uwielbiam peelingu enzymatyczne wiec może i na te się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie wygląda blada twarz z opalonym ciałem 😊 polecam ten peeling, może akurat Ci się nada😊

      Usuń
  8. Ja nie do końca lubię się z perfectą :) Jeśli chodzi o peelingi to wolę mechaniczne. Mam jednak teraz także i enzymatyczny Tołpa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tę serię 😊 też wolę mechaniczne, ale na podrażnioną skórę lepiej używać enzymatyczne. Muszę też wypróbować ten z Tołpy 😊

      Usuń
  9. Nie miałam, ale skoro lubię kosmetyki z aloesem w składzie, to może dam szansę temu peelingowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie sięgam po tego typu peelingi :D Ale dobrze wiedzieć, że jest coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ten peeling, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  11. My skin is very delicate so it's very hard to me to find a good peeling that's not aggressive.
    Didn't know this brand but that product sounds good!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If you have delicate skin, this peeling will be good for you 😊 This brand od very fine 😊

      Usuń
  12. Nie jestem specjalistką od peelingów, na ten bym się skusiła, żeby przetestować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, może akurat będziesz z niego zadowolona 😊

      Usuń
  13. I don't know this brand.
    Nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling to nieodłączna część mojego kąpielowego rytuału :) Mialam go i jest bardzo dobry.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego także :) Jestem z niego bardzo zadowolona :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Aparenta ser um produto maravilhoso!
    Ótima resenha.
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Do tej pory używałam tylko peelingów mechanicznych, o takim enzymatycznym myślę od dawna, ale jeszcze nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie wypróbować ;) Może akurat ten przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  17. This looks intriguing! I don't think we have this brand/product in the US.

    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes,this is a typical polish brand and product,which you can buy in Poland and maybe in some
      countries of Europe.

      Usuń
    2. I agree and recommend this product because it is very good 😊

      Usuń
  18. Witaj,tez wole peelingi enzymatyczne,mysle,ze sa lepsze i zdrowsze dla naszej skory,rozpuszczaja martwy naskorek i skora jest po nich zdrowsza,pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze są takie peelingi szczególnie wtedy kiedy skóra twarzy jest podrażniona, potrafią ją odżywić i zregenerować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Coś dla mnie :) Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę, że będziesz z niego zadowolona 😊

      Usuń
  20. Chętnie przetestuję ten peeling, bo jeszcze z nim się nie spotkałam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz go przetestować, bo jest fajny 😊

      Usuń
    2. Boa noite Martyna. Obrigado por nos apresentar esse produto especial. Bom final de semana.

      Usuń
  21. Gracias por la recomendación, tengo igual que tu la piel delicada así que lo tendré en cuenta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Preferuję mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego pillingu mi używałam, ale z tego co piszesz sądzę że warto.No i cena bardzo przystępna.Pozdrawiam cieplutko.☀️

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię peelingi jedne i drugie, a tego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc musisz koniecznie go wypróbować, może przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  25. Uwielbiam peelingi, muszę go wypróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, może akurat będziesz z niego zadowolona 😊

      Usuń
  26. Oj tak, opalona skóra nie lubi peelingów gruboziarnistych. A i z enzymatycznymi trzeba jednak uważać...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym trzeba uważać, ale enzymatyczne bywają łagodniejsze 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  27. Cool review! Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolę używać peelingów z drobinkami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale na opaloną skórę wolę używać enzymatycznych 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  29. Seems like a great peeling for an affordable price. Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  30. This product seems to work well!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś mi się wydaje, że tę serię ciężko dostać, bo już została wycofana, ale mogę się mylić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten peeling chyba został już wycofany, bo go nie widzę:/ ale kremy z tej serii na pewno jeszcze są 😊

      Usuń
  32. Ja bardzo rzadko się opalam. Głównie dlatego, że nie przepadam za leżeniem plackiem i korzystam z promieni tylko w ruchu :D Co do peelingów, to lubię naprawdę różne i chętnie testuję nowości. Ten typ kosmetyku bardzo mi pasuje :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam i leżeć plackiem na słońcu i korzystać z promieni w ruchu 😊 też bardzo lubię testować nowych peelingów 😊 może akurat ten peeling Ci podpasuje 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  33. Właśnie szukam jakiegoś fajnego peelingu więc rozejrzę się za nim w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten peeling, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  34. Amazing posrt!
    Now i'm following you, you can follow me?
    Thanks ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh this vitamin C peeling exfoliator sounds excellent!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stosowałam z tej serii kiedyś krem i pamiętam, że byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I think Vit C for peeling is very good....
    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś stosowałam tyko enzymatyczne, ale teraz zaczęłam używać peeling laQ i jestem na razie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja enzymatyczne stosuję tylko na podrażnioną skórę 😊 fajnie, że jesteś z nich zadowolona 😊

      Usuń
  39. Leżenie na słońcu to nie moja bajka. Preferuję aktywne spędzanie czasu. A co do pilingu, chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię leżeć na słońcu, ale lubię spędzać czas aktywnie:)bardzo go polecam :)

      Usuń
  40. Markę znam bo kremy stosuję z tej marki ale pilingu nie znam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam cerę dorosłotrądzikową, więc peeling enzymatyczny jest jak najbardziej dla mnie, jednak wole te z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  42. This seems like a great product. I like texture. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/ysl-rouge-pur-couture-17-rose-dahlia.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam wszystko co zawiera witaminę C :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post prosto z pola lawendy -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi!
    I have already seen this series of cosmetics on blogs and I must honestly admit that you got me interested in this enzymatic peel.
    I prefer enzymes just smell so damn good. 😊
    Regards

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :) This series is very good. I recommend this peeling :) best regards:)

      Usuń
  45. Sounds great to use in this season.
    Thank you for recommendation :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wydaje się naprawdę fajny, szczególnie za taką cenę:) Ja ostatnio używam peelingu Pixi, który jest enzymatyczny z drobinkami także taka hybryda:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu z Pixi jeszcze nie miałam, ale brzmi kusząco :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  47. Never tried anything like this before :-D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ze względu na wrażliwą cerę stosuje tylko enzymatyczne peelingi. A co do Perfecty, to cała seria Fenomen C jest świetna, zwłaszcza serum 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wrażliwej cery takie peelingi są najlepsze 😊 też bardzo lubię tą serię 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts