Translate

poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Lakier do paznokci "Poezja" i Syreni Pył

Wiele razy pisałam już na moim blogu o różnych zdobieniach paznokci, taktykach malowania itd. Nigdy jeszcze nie robiłam szczegółowej recenzji lakieru do paznokci. Tak więc dzisiaj postanowiłam wzbogacić moją zakładkę "Paznokcie" o szczegółową recenzję niedawno zakupionego przeze mnie lakieru wraz z małym zdobieniem w postaci syreniego pyłu.


Ostatnio podczas zakupów w markecie natknęłam się na bardzo ładny odcień lakieru do paznokci, do zakupu którego zachęcił mnie nie tylko  odcień, ale i niska cena, bo kosztował niecałe 5 zł. Przypomniało mi się, że posiadam również syreni pyłek do zdobienia paznokci, który pod światło mieni się na taki sam kolor, jak ten lakier. Od razu przyszła mi wena na manicure z tym pyłkiem i lakierem, ale zanim napiszę, jak go zrobiłam, zapraszam na krótką recenzję mojego nowego lakieru.


Lakier do paznokci "Poezja"



Lakier do paznokci "Poezja"


Opakowanie


Lakier do paznokci "Poezja"

Lakier mieści się w przezroczystej szklanej buteleczce o pojemności 11 ml. Posiada plastikową, lustrzaną zakrętkę, do której przymocowany jest pędzelek. 


Opis producenta i skład



Lakier do paznokci "Poezja"

Producent za bardzo nie wychwala swojego produktu, jedynie informuje, że należy używać pod ten lakier na warstwę podkładową. Na opakowaniu znajduje się za to szczegółowy skład.


Pędzelek 



Lakier do paznokci "Poezja"

Tak jak widać na zdjęciu pędzelek nie jest ani za chudy ani za gruby.


Konsystencja i zapach


Lakier do paznokci "Poezja"


Lakier jest rzadki, takiego koloru jak widać na zdjęciu, pachnie charakterystycznie jak każdy lakier do paznokci.



Moja opinia



Opakowanie jest łatwe w użyciu. Cena jest zadowalająca, nie mogłam nie kupić tego lakieru o tak pięknym odcieniu za tak niską cenę. Pędzelkiem maluje się w miarę wygodnie, chociaż wolę pędzelki szerokie, których dwa pociągnięcia wystarczą, aby pokryć cały paznokieć, a nie tak, jak ten pędzelek, któremu może dopiero za piątym pociągnięciem to się udaje. Do zapachów lakierów, które przeszkadzają wielu osobom, już się przyzwyczaiłam, więc jest dla mnie obojętny. Dzięki rzadkiej konsystencji łatwo się rozprowadza na paznokciach. Dopiero po czwartej warstwie pokrył cały paznokieć, nawet przy trzeciej warstwie widać było prześwity... Ogólnie jestem zadowolona z tego lakieru, bo kolor mi się podoba i łatwo się go nakłada. Powinien na moich paznokciach wytrzymać tydzień, ponieważ zawsze trwałość moich lakierów zależy od mojej techniki malowania paznokci (o której pisałam tutaj), a nie od lakieru. 



Syreni pył



Syreni pył

Teraz chciałam Wam zaprezentować mój syreni pyłek. Znajduje się on w małym plastikowym pojemniku. Jest biały i mieni się na pomarańczowo (szkoda, że nie widać tego na zdjęciu).

Przyozdobiłam swój manicure, przy pomocy tego pyłku w następujący sposób:

1. Kiedy już nałożyłam ostatnią warstwę kolorowego lakieru, odczekałam chwilę, aż lakier przyschnie, ale nie wyschnie całkiem.

2. Zanurzyłam paznokieć, na którym chciałam mieć efekt syrenki, w pojemniku z pyłkiem.

3. Wyjęłam paznokieć z pojemnika, do którego przyczepiło się dużo pyłku.

4. Rozprowadziłam pyłek palcem na całym paznokciu, lekko masując i dociskając do lakieru.

5. Strzepałam nadmiar pyłku z paznokcia.

6. Pomalowałam paznokieć utwardzaczem.


Tak wygląda efekt końcowy:




 

Znacie lakiery z marki Poezja?
Lubicie takie lakiery do paznokci z różnych marketów?


103 komentarze:

  1. Very interesting and useful!
    I hadn't heard of the mermaid nail powder before.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful colour, and your cat is beautiful, too. Have a good and safe week. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, taki koralowy ;) też używam zwykłych lakierów, ale tej marki nie znam, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ten kolor:) Mało popularna marka :)

      Usuń
  4. Fajny odcień. Nie znam marki, ale też bym się na niego skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. This nail polish is really beautiful and perfect for the summer.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ale śliczny kolorek :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory! Są bardzo uniwersalne i pasują do większości stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę bardziej ciemniejsze kolory ale ten jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pastelowe kolorki :) syreni pył w wersji błękitnej jednak bardziej mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też, bo ładniej odznaczał się na opaleniźnie :)

      Usuń
  10. Śliczny kolor! Ja nigdy nie slyszałam o tej firmie. Chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie kolor bardzo fajny, intensywny. Nie znam tej marki, ale z chętnie kupie taki lakier :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie intensywne kolory:) Marka mało znana:)

      Usuń
  12. I don't know this brand ... but it looks good.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie :) Kolorek jest śliczny. A ta markę lakierów to szczerze mówiąc pierwszy raz widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też bardzo mi się podoba ten kolor ;) Mało znana marka ;)

      Usuń
  14. kolorek taki na wiosnę rzekłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładniutki kolor - zarówno w wersji podstawowej, jak i wzbogaconej o pyłek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo letni kolor, mam podobny w swojej kolekcji, ale muszę przyznać, że rzadko noszę. Nie do końca jest to mój odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie odcienie:) też mam w swojej kolekcji dużo takich lakierów, których nie noszę, bo przestają mi się podobać :)

      Usuń
  18. Me gusta el color y el efecto. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor:) Ja nie maluję paznokci, ale lubię oglądać je u innych^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ja często maluję paznokcie 😊

      Usuń
  20. Nie używałam, ale słyszałam już o trj firmie.

    OdpowiedzUsuń
  21. The nails are very beautiful! Thank you, Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spodobał mi się ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorek bardzo ładny ale nie miałabym tyle cierpliwości, żeby nakładać 4 warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już mi się kończyła cierpliwość przy nakładaniu :)

      Usuń
  24. Jakiś czas temu przestałam robić hybrydy i wróciłam do malowania zwykłymi lakierami, ale niestety mi nie wytrzymują tydzień, po dwóch dniach mam odpryski, więc chyba wrócę do hybryd :)
    Kolorek ładny, lubię wszelkie odcienie różu. Też uważam, że trwałość nie zależy od lakieru, a w większym stopniu od utwardzacza i odżywki jakiej się używa.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi hybrydy tyle samo wytrzymują co zwykłe lakiery, czyli około tygodnia, więc już wolę zwykłe lakiery, bo przynajmniej paznokcie mi się nie niszczą i wychodzę na tym taniej:) Też bardzo mi się podoba ten odcień:)

      Usuń
  25. Honestly this nail polish is so pretty !!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam tej marki i ogólnie raczej nie maluję paznokci zwykłymi lakierami, ponieważ wystarczy jeden dzień i już go nie mam na paznokciach haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nieźle :D Mi się trzymają około tygodnia ;)

      Usuń
  27. Wieki nie malowałam paznokci zwykłymi lakierami. Wolę hybrydy. Kolorek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę tradycyjne lakiery, bo tyle samo dni mi wytrzymują niż hybrydy:) Też mi się podoba ten kolor ;)

      Usuń
  28. Nie znam firmy, ale na paznokciach masz ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Od kiedy zaczęłam sobie robić samodzielnie paznokcie hybrydowe i żelowe, nie potrafię wrócić do tradycyjnych lakierów:D Lubię jednak długą trwałość i pewność, że nic się nie stanie paznokciom, kiedy o coś uderzę. Kolorek masz bardzo przyjemny, jedynie ta ilość warstw jest przerażająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiele razy próbowałam sobie robić paznokcie hybrydowe ale za bardzo mi nie wychodziły więc pozostałym przy tradycyjnych lakierkach 😊 Też bardzo mi się podoba ten kolor ale niestety nakładanie tych warstw było bardzo męczące:/

      Usuń
  30. Que cor de esmalte maravilhoso!
    Ótimas fotos!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Tą markę kojarzę, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie ją widziałam ;) Kolorek faktycznie jest przepiękny <3 Muszę wypróbować Twój sposób na pyłek, ponieważ ja nie ważne, czy na zwykłym, czy na hybrydowym lakierze nie potrafię zrobić tak, by pyłek się trzymał dłużej niż godzinę. A o brokatach nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w jakimś markecie :) Też bardzo mi się podoba ten kolor :) Mi się paznokcie z pyłkiem zazwyczaj trzymają dłużej niż te bez pyłku, więc może akurat ten sposób Ci podpasuje ;D

      Usuń
  32. Such a beautiful shade. Your nails look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/08/atelier-des-ors-choeur-des-anges.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorek idealny na wiosnę i lato :) Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Such a gorgeous manicure shade!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  35. Boa tarde nossa que cor linda. Parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely color, loved it!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz słyszę o tej marce ☺
    Ale kolorek przepiękny 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. well written review....
    beautiful nails....love the color

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolor, ja jednak od dłuższego czasu jestem wierna hybrydom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja się zraziłam do hybryd i maluję tylko tradycyjnymi lakierami 😊

      Usuń
  40. Bardzo ładny kolor, choć nie znam tej marki i nie używam już klasycznych lakierów. Stawiam na hybryde, bo mimo czasu jaki spędzam na ich robieniu mam przez przynajmniej dwa tygodnie spokój 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób już nie używa klasycznych lakierów 😊 Mi niestety hybrydy nie trzymają się nawet tygodnia, więc wybieram klasyczne, bo szybciej się robi, paznokcie się tak nie niszczą i taniej na tym wychodzę 😊

      Usuń
  41. U mnie pyłki i błyskotki na paznokciach zawsze miło widziane :) kolorek też ładny, miałam kiedyś fazę na pomarańczowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i u mnie 😊 też bardzo mi się podoba ten kolor 😊

      Usuń
  42. Gorgeous colour, looks good on you and love your cat! It likes the polish too!

    OdpowiedzUsuń
  43. Woda , piękne niebieskie opakowanie :)
    Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts