Translate

środa, 26 sierpnia 2020

Eveline, FOOD FOR HAIR, maski do włosów

W te upalne dni postanowiłam w końcu zadbać o swoje włosy. Latem bardzo lubię używać kosmetyków aromatycznych, orzeźwiających, szczególnie o zapachu owoców. Kawa, banan i kokos to moje ulubione zapachy, więc byłam bardzo szczęśliwa, kiedy przypadkiem natknęłam się na maseczki do włosów o tych zapachach, które zamierzam Wam dzisiaj zaprezentować.



Eveline, FOOD FOR HAIR, maski do włosów

Maski do włosów z marki Eveline FOOD FOR HAIR zakupiłam na stronie sklepu Eveline, każda z nich kosztowała mnie 3,59 zł, a ich pojemność to 20 ml. Maseczki stosuje się po umyciu włosów, pozostawia się je na 3 minuty, a następnie spłukuje. Należy stosować je 2-3 razy w tygodniu Zobaczmy zatem czym zachęciła mnie każda z tych trzech maseczek do wypróbowania. 



Eveline, FOOD FOR HAIR, 
Aroma Coffee Maska do włosów, przyspieszanie wzrostu włosów i zapobieganie wypadaniu



Eveline, FOOD FOR HAIR, Aroma Coffee Maska do włosów przyspieszanie wzrostu włosów i zapobieganie wypadaniu

"Maska, dzięki swojej delikatnej teksturze łatwo się rozprowadza i ułatwia rozczesywanie. Włosy są zdrowe i lśniące, a aromatyczny, kawowy zapach pozostaje na nich przez długi czas."

Przeznaczona do włosów:

  • słabych,
  • łamliwych.

Składniki aktywne:

  • Naturalny ekstrakt z kawy,
  • Naturalny ekstrakt z czerwonej papryczki,
  • Naturalny ekstrakt z guarany.

Działanie:

  • pobudza cebulki włosowe,
  • skutecznie zapobiegając wypadaniu włosów,
  • aktywuje procesy metaboliczne u nasady włosów,
  • przyspieszając porost włosów,
  • regeneruje,
  • wzmacnia.

Skład:


"Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Ceteareth-20, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-37, Coffea Robusta Seed Extract, Capsicum Frutescens Fruit Extract, Butylene Glycol, Paullinia Cupana Seed Extract, Propanediol, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Sodium Benzoate, Potasium Sorbate, Trisodium EDTA, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Benzyl Benzoate."



Eveline, FOOD FOR HAIR,
Banana Care Maska do włosów, ochrona koloru i odżywienie


Eveline, FOOD FOR HAIR, Banana Care Maska do włosów ochrona koloru i odżywienie

"Maska, dzięki swojej delikatnej teksturze łatwo się rozprowadza i ułatwia rozczesywanie. Włosy są zdrowe i lśniące, a delikatny, bananowy zapach pozostaje na nich przez długi czas."

Przeznaczona do włosów:

  • koloryzowanych,
  • z pasemkami.

Składniki aktywne:

  • Naturalny ekstrakt z banana,
  • Naturalny ekstrakt z awokado,
  • Naturalny ekstrakt z papai.

Działanie:

  • zmiękcza,
  • silnie odżywia,
  • regeneruje,
  • chroni kolor i zapobiega jego wypłukiwaniu, pozostawiając zdrowy połysk,
  • nawilża, nadając blasku i wigoru włosom zmęczonym koloryzacją.

Skład:


"Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Ceteareth-20, Cetrimonium Chloride, Parfum (Fragrance), Oleyl Phosphate, Oleth-4 Phosphate, Polyquaternium-37, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Caprylic/Capric Triglyceride, Musa Sapientum Fruit Extract, Carica Papaya Leaf Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Daucus Carota Sativa Root Extract, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Beta-Carotene, Olus Oil, Tocopherol, Sodium Benzoate, Potasium Sorbate, Citric Acid, Ascorbyl Palmitate."



Eveline, FOOD FOR HAIR
Sweet Coconut Maska do włosów, nawilżenie i połysk



Eveline, FOOD FOR HAIR, Sweet Coconut Maska do włosów nawilżenie i połysk

"Maska, dzięki swojej delikatnej teksturze łatwo się rozprowadza i ułatwia rozczesywanie. Włosy są zdrowe i lśniące, a egzotyczny, kokosowy zapach pozostaje na nich przez długi czas."

Przeznaczona do włosów:

  • normalnych,
  • cienkich.

Składniki aktywne:

  • Naturalny olejek kokosowy,
  • Naturalny olejek makadamia,
  • Naturalny ekstrakt z marakui.

Działanie:

  • intensywnie nawilża,
  • wzmacnia cebulki włosów, zapobiegając uszkodzeniom i łamliwości,
  • odżywia
  • nadaje witalność i olśniewający połysk.

Skład:


"Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Isopropyl Myristate, Ceteareth-20, Parfum (Fragrance), Polyquaternium-37, Panthenol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Passiflora Edulis Fruit Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Olus Oil, Tocopherol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Linalool."



Moja opinia 


Moja opinia dla tych wszystkich maseczek jest wspólna, bo nie różnią się one zbytnio między sobą. Opakowanie wystarcza na jedno użycie. Myślę, że przy krótkich włosach wystarczyłoby na dwie aplikacje. Każda maseczka ma konsystencję białą, kremową, która łatwo się rozprowadza. Wszystkie te maseczki pięknie pachną, więc nakładanie ich to sama przyjemność. Maska do włosów Eveline, FOOD FOR HAIR, Aroma Coffee charakteryzuje się zapachem aromatycznej kawy, którą uwielbiam. Maska do włosów Eveline, FOOD FOR HAIR, Banana Care charakteryzuje się zapachem owocowym, w szczególności czuć zapach banana. Maska do włosów Eveline, FOOD FOR HAIR Sweet Coconut charakteryzuje się zapachem kokosowym, który orzeźwia. Wszystkie te maseczki ułatwiają rozczesywanie włosów. Najlepiej sprawdziła się u mnie Maska do włosów Eveline, FOOD FOR HAIR Sweet Coconut, ponieważ oprócz łatwiejszego rozczesywania, jedynie po tej maseczce zauważyłam, że włosy są miękkie i lepiej się układały. W przeciwieństwie do pozostałych, u których żadnych zalet, oprócz pięknego zapachu i łatwiejszego rozczesywania włosów nie zauważyłam, maskę Eveline, FOOD FOR HAIR Sweet Coconut, użyję jeszcze na pewno i to nie raz.


Miałyście którąś z tych maseczek?
Która z nich zaciekawiła Was najbardziej?
Czy Wam też samoistnie pomniejszyła się czcionka na Boggerze (główny tekst napisany jest rozmiarem dużym)?

114 komentarzy:

  1. Great hair masks, I would like to try them all!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself


    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam je, nawet mnie kusiły te zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam sobie saszetkę z szamponem i maską Aroma Coffee, zamierzam je zabrać na krótki wyjazd na początku września. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam je jedynie z blogów :) Tą kokosową może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Food For Your Hair - Brilliant

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie lubię produktów do włosów o zapachu owocowym jednakże tej kokosowej masce dałabym szansę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki do włosów o zapachu owoców:) Bardzo polecam tą kokosową maskę ;)

      Usuń
  7. Nie wiedziałam, że Eveline ma w ofercie takie maseczki. Mam ochotę je wypróbować, zwłaszcza tą kokosową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką niską cenę warto wypróbować wszystkie trzy, jednak najbardziej polecam tą kokosową ;)

      Usuń
  8. Never seen it here - sound tempting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio właśnie nabrałam chęć na te maski, więc fajnie, że mogłam poznać Twoje zdanie na temat wszystkich 3 wersji. Skoro są podobne to ja chyba pokieruje się zapachem i wezmę banana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować za tak niską cenę. Też miałam na nie straszną chęć, aż kupiłam wszystkie trzy rodzaje:) Na pewno spodoba Ci się zapach banana :)

      Usuń
  10. It looks like great hair masks.

    OdpowiedzUsuń
  11. z eveline nigdy nic nie miałam do włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zapachy, kokos to mój faworyt, myślę, że efekty będą bardziej widoczne po kilku zastosowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, jednak już po pierwszym zastosowaniu efekty były widoczne po kokosie :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię produkty z Eveline, jednak jakoś te maseczki mnie nie zachęcają. Chociaż, ten zapach kawy;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię produkty z Eveline, mnie zachęciły fajne owocowe wydanie tych maseczek:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Mam wszystkie trzy :) Kawową w sumie już zużyłam i na pewno skusze się na pełnowymiarowe opakowanie :) Pozostałe dwie czekają na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się zaopatrzyć w pełnowymiarowe wydanie kokosowej maseczki;)

      Usuń
  15. These look very good, I have never seen a coffee mask here, I MUST look for one! Thanks for the tip! Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smell this mask is beautiful. I recommend these all masks :)

      Usuń
  16. Aj zapachu kawy to ja nie lubię, ale za to owoce mnie przekonują ;D przydałoby mi się coś fajnego co dobrze odżywia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zapach kawy:) W takim razie bardzo polecam tą kokosową maseczkę ;)

      Usuń
  17. Tę kokosową maseczkę bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnej z tych maseczek, ale ostatnio więcej włosów mi wypada, więc chętnie sięgnę po tą pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for all the info. I bet your hair looks pretty..Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tych maseczek, ani żadnych podobnych nie używałam, ale chętnie bym wszystkie wypróbowała :D
    Co do czcionki to ja nic nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, może akurat przypadną Ci do gustu 😊 chyba tylko ja mam problem z tą czcionką 😛

      Usuń
  21. Interesting hair products!
    The Aroma Coffee sounds great!

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować ta z kokosem ;) tym bardziej ze mówię ze łatwiej się włosy rozczesuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją polecam, jak dla mnie, najlepsza maseczka z tych trzech 😊

      Usuń
  23. Ohh the aroma coffee mask sounds amazing. I need to try one!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gracias por la recomendación de estas mascaras te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej mnie w nich ciekawią te zapachy. Kocham kawę i kokos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dlatego nie mogłam nie wypróbować tych masek ;)

      Usuń
  26. Chciałem mieć formułę kawy. Jego charakterystyczny zapach skłonił mnie do tego.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny ma zapach ta kawowa maska:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Dla mnie zdecydowanie bananowa :-)a nie znałam tych maseczek, coś nowego dla mnie, im częściej tu zaglądam tym moja szafka w łazience i kosmetyczka robi się pełniejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bananowa też jest fajna:) Hehe zapraszam częściej, bo jeszcze wiele fajnych kosmetyków mam w planach :D

      Usuń
  28. Myślę, że kiedyś użyję, nawet jeśli nie ma jakiś ekstra efektów to dla samej przyjemności wśród zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tych zapachów warto je użyć, w dodatku ułatwiają rozszesywanie;)

      Usuń
  29. Good haul and interesting products. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych maseczek, ale chętnie wypróbuję na moich włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Żadnej z tych maseczek nie miałam. Ostatnio baardzo rzadko używam jakichkolwiek. Najczęściej stosuję peelingi domowej roboty- polecam bardzo :D Naturalne dobro.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś stosowałam peeling domowej roboty z kawy, ale jakoś ostatnio zapomniałam o nim :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Też lubię takie owocowe maseczki stosować właśnie wiosną i latem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych porach roku takie maseczki są najlepsze ;)

      Usuń
  33. Martyna, I like the Food for hair and maski!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz spotykam się z tymi maskami u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, these masks look really great! I'd love to try them.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  36. Aroma coffee seems nice!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba pora się skusić na kokosową maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Que produtos maravilhosos!
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Kokos to z pewnością nie dla mnie, ten zapach przyprawia mnie o ból głowy.. :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hola guapa, muy buenos productos. Me ha gustado mucho tu blog, desde hoy tienes una seguidora más. Feliz tarde. Besos

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie, że polecasz tę kokosową, bo uwielbiam kokos i wszystko, co z nim związane. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ta maska będzie dla Ciebie w sam raz 😊

      Usuń
  42. Ciekawe, muszę je wypróbować, lubię takie saszetki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Raczej nie kupię, mimo że kuszą naturalnym składem i pięknymi opakowaniami, ale na moje długie włosy taka saszetka to chyba za mało, mam tendencję do nakładania zbyt dużej ilości masek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) Wydajne są te saszetki, bo też mam długie włosy i akurat jedna saszetka wystarcza ;)

      Usuń
  44. nigdy nie miałam maseczek od eveline, chętnie sprawdzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je polecam, szczególnie tą kokosową ;)

      Usuń
  45. Oj ta kokosowa to pewnie bylby moj faworyt, bo kocham wszystko o tym zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by tak było, bo maska ta nie tylko ładnie pachnie, ale świetnie działa na włosy 😊

      Usuń
    2. Mmmm dla zapachu bym kupiła:)

      Usuń
  46. Nawet nie wiedziałam, że Eveline ma maski do włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma i to aż trzy fajne rodzaje, chyba, że ma więcej, o których nie wiem :)

      Usuń
  47. These look good, I have never used a hair mask before!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts