Translate

środa, 19 sierpnia 2020

Podkład rozświetlająco - nawilżający, LUXURY LOOK DELIA COSMETICS & Podkład matująco-wygładzający podkład do twarzy, AA Make Up

W ostatnim czasie zdałam sobie sprawę, że za dużo na moim blogu piszę o pielęgnacji, a bardzo mało publikuję wpisów o produktach do makijażu. Postanowiłam to nadrobić i zaprezentować Wam moje dwa produkty niezbędne podczas pełnego makijażu, których używam już od jakiegoś czasu. Nie przedłużam już, bo nie mam dzisiaj weny na ładny wstęp i biorę się za prezentację moich dwóch podkładów.


Podkład rozświetlająco - nawilżający, LUXURY LOOK DELIA COSMETICS &
 Podkład matująco-wygładzający do twarzy, AA Make Up

Kiedy szykują mi się wielkie wyjścia lub na mojej twarzy jest wiele niedoskonałości, wtedy podkład, w moim makijażu jest niezbędny. Oprócz krycia podkład może rozświetlać lub zmatowić skórę, w zależności od potrzeb. Dzisiaj mam do zaprezentowania Podkład rozświetlająco-nawilżający, marki LUXURY LOOK DELIA COSMETICS oraz Podkład matująco-wygładzający marki AA Make Up. 



Podkład rozświetlająco-nawilżający, 

LUXURY LOOK DELIA COSMETICS



Podkład rozświetlająco-nawilżający, marki LUXURY LOOK DELIA COSMETICS znajduje się w przezroczystej szklanej buteleczce, wyposażonej w pompkę i przezroczystą zakrętkę o pojemności 30 ml. Kupiłam go na stronie sklepu Delii za 16,00 zł. 

Podkład rozświetlająco - nawilżający, LUXURY LOOK DELIA COSMETICS


Opis producenta


"Płynny podkład rozświetlajaco-nawilżający, zapewnia skórze promienny i zdrowy kolor.

  • nawilża
  • uwydatnia naturalny blask skóry
  • ujednolica koloryt
  • wygładza
  • niweluje niedoskonałości
  • nadaje zdrowy wygląd cery
  • zapewnia efekt perfekcyjnie rozświetlonej skóry
  • nie zatyka porów
  • nie zawiera: parabenów i oleju parafinowego
  • zawiera: witaminę PP, ekstrakt z baobabu oraz pigmenty rozświetlające

Do cery suchej, normalnej i mieszanej."


Skład 


"Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Isododecane, Trimethylsiloxysilicate, Ethylhexyl Stearate, Aluminum Starch Octenylsuccinate,  Propylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone,  PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Niacinamide, Polysorbate 80, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Adansonia Digitata Fruit Extract, Mica, Tin Oxide, Parfum, [ +/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499 ]"


Konsystencja


Podkład rozświetlająco - nawilżający, LUXURY LOOK DELIA COSMETICS

Konsystencja jest kremowa, lekka, pachnie jak typowy podkład do twarzy. Jest to odcień 13 Rose Sand.


Moja opinia


Podkład rozświetlająco - nawilżający, LUXURY LOOK DELIA COSMETICS ogólnie jest wygodny w użyciu, jednak kiedy jest na wykończeniu i jest już go mało w opakowaniu,  ciężko się go wyciska. Muszę go odkręcać, żebym mogła nabrać trochę podkładu. Cena jest zadowalająca. Mam już go bardzo długo, więc dobrze, że ma długi okres ważności (29 miesięcy). Moja skóra jest po nim odpowiednio nawilżona, podkład zapewnia dobre krycie do tego stopnia, że nie muszę używać korektora pod oczy. Nie widać żadnych niedoskonałości. W strefie T moja skóra za bardzo się świeci, więc muszę na nią dodatkowo używać pudru. Odcień jest zbyt jasny, szczególnie teraz jak jestem opalona, zimą był w porządku. Jak dla mnie nie jest to najlepszy podkład, jaki miałam, ale ze względu na dobre krycie, które utrzymuje się w miarę długo (kilka godzin), może być. 


Podkład matująco-wygładzający podkład do twarzy, 
AA Make Up 


Podkład matująco-wygładzający podkład do twarzy, AA Make Up znajduje się w plastikowej tubce, koloru brązowego z czarną zakrętką o pojemności 30 ml. Kupiłam go w Rossmannie  za 16,99 zł.

Podkład matująco-wygładzający podkład do twarzy, AA Make Up 


Opis producenta 


"Nowoczesny podkład, idealny do cery tłustej i mieszanej, zapewnia doskonałą trwałość i naturalne krycie. Formuła Matt Sensor 3D minimalizuje wydzielanie sebum, sprawiając, że skóra jest idealnie zmatowiona, a jednocześnie gładka. Produkt hipoalergiczny testowany klinicznie u alergików, polecany szczególnie cerze wrażliwej. Produkt certyfikowany, odpowiedni również dla wegan i wegetarian."

Skład


"Aqua, Cyclopentasiloxane, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Sodium Chloride, Niacinamide, Bisabolol, faex Extract, Allantoin, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Tocopheryl Acetate, Squalane, Ammonium Glycyrrhizate, Panthenol, Glyceryl Behenate, Stearalkonium Hectorite, Hydrogenated Palm Oil, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate Citrate, Zinc Gluconate, Borago Officinalis Seed Oil, Cholesterol, Ceramide NP, Ethylhexylglycerin, Caffeine, Phenoxyethanol, Biotin, Propylene Carbonate, Triethoxycaprylylsilane, [+/- May Contain: CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77492, CI 77499, CI 77491]."

Konsystencja



Podkład matująco-wygładzający podkład do twarzy, AA Make Up 

Konsystencja jest lekka kremowa, pachnie jak typowy podkład. Jest to odcień 109 Caramel.


Moja opinia


Podkład matująco-wygładzający podkład do twarzy, AA Make Up jest w miarę wygodny w użyciu. Jedynie tubka jest zbyt twarda, żeby ją przeciąć, kiedy już podkład będzie na wykończeniu i będzie się chciał wyciskać. Cena jest zadowalająca, często tego typu podkłady są w promocji w Rossmannie. Podkład jest w miarę trwały, jednak jego krycie jest słabsze niż wyżej opisany podkład. Skóra, po nałożeniu podkładu jest w miarę nawilżona i gładka, jednak mimo obietnic producenta, który zapewnia matowe wykończenie, skóra bardzo się świeci, więc nie obejdzie się bez pudru ani bez bibułek matujących. Jedyne co to odcień jest zadowalający, bo idealnie pasuje do mojej opalenizny, zimą był zbyt ciemny. 


Podsumowanie


Testując bardzo dużo podkładów do twarzy, między innymi te dwa, nie trafiłam jeszcze na taki podkład, który w 100% spełniłby moje oczekiwania. Jakiegokolwiek podkładu bym nie użyła i tak muszę przypudrować strefę T, a w ciągu intensywnego i stresującego dnia muszę dodatkowo używać bibułek matujących. Do zaprezentowanych podkładów raczej już nie wrócę, no, chyba że wypróbuję bardziej ciepły odcień Podkładu rozświetlająco-nawilżającego, LUXURY LOOK DELIA COSMETICS, ponieważ on bardziej przypadł mi do gustu ze względu na jego doskonałe krycie.

A Wy miałyście któryś z tych podkładów?
Jaki jest Wasz ulubiony podkład do twarzy?

106 komentarzy:

  1. Nie używałam żadnego z nich, chociaż z drugim prawdopodobnie mogłabym się polubić.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Jula ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypróbuj go, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Thanks for sharing these interesting products!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself


    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z podkładów, ale ciekawe jak u mnie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie podkład z Deli . Bo z tego co czytam idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam do czynienia z tym AA, nie jest idealny, ale dobra jakość jak za ta małą cenę. Tylko niestety podczas zimy tak jak mówisz bywa za ciemny więc tylko na letnie pory roku. Z chęcią przetestuje ten z Deli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z niewielu plusów tego podkładu to niska cena. Ten odcień za to pasuje idealnie na lato, teraz jak jestem opalona 😊 może akurat przypadnie Ci do gustu podkład z Delii😊

      Usuń
  6. Nie miałam tych podkładów, ale być może sobie sprawię taki AA, tyle że w jaśniejszym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. What a great find hun! I'll check this out!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych podkładów, ale chętnie je przetestuje :)
    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat któryś z nich przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  9. Nie znam tych produktów, dla mnie ważna jest paleta kolorów, potrzebuję bardzo jasnego podkładu, a nie zawsze taki jest oferowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten z aa i był mega słaby dla mnie.. Znalezienie idelanego podkładu nie jest łatwe, ja najbardziej polubiłam catrice all matt plus, lubię też bell cover & mat. Fajny na lato za to jest np fit me, chociaż mocno matujący, wiec na inne pory roku raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już bardzo długo szukam idealnego podkładu dla mnie... Moja skóra tak bardzo niekiedy potrafi się świecić, że ten mocno matujący byłby dla mnie idealny na każdą porę roku:) Musze go wypróbować :)

      Usuń
  11. I don't know the Delia brand but it seems interesting. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is Polish brand:) I recommend products from Delia :)

      Usuń
  12. Cześć Martyna!
    Dla mnie podkład powinien przede wszystkim dobrze matować cerę, bo mam problem z nadmiernym połyskiem. Znam tę markę i zawsze jestem zadowolony z efektów.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Dla mnie matowe wykończenie też jest najważniejsze, bo mam ten sam problem z cerą:) Fajnie, że widać efekty:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Zawsze, jak widzę, że jakiś bloger opisuje produkty AA podkreślam, że gdy dowiedziałam się, w jakich warunkach ta firma wytwarza kosmetyki od razu wszystko wywaliłam i wymieniłam na inne marki. Osobiście wiem tylko jak wytwarza też swoje kosmetyki firma Nivea i robi to o wiele lepiej. Mam nadzieję, że większość firm lepiej wygląda na rynku. A co do podkładu nie używałam ani jednego, osobiście używam Avon, albo Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz już ta marka przewinęła się na moim blogu:) Dobrze, że nie wiem w jakich warunkach ta firma wytwarza kosmetyki, bo pewnie też bym wszystko od nich wywaliła... Za podkładami z Avonu nie przepadam, ale z Eveline z chęcią bym jakiś wypróbowała, bo bardzo lubię tę markę :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Wiele nie tracisz, bo są przeciętne :)

      Usuń
    2. Nie używam kosmetyków ;) Z AA mam jedynie zel aloesowy a mama do higieny intymnej L(

      Usuń
    3. Też mam mało kosmetyków z AA, oprócz tego podkładu mam z tej marki jeszcze serum do ust i żel do mycia twarzy 😊

      Usuń
    4. Ja to w ogle nie mam tego typu kosmetyków ;)

      Usuń
  15. Hi Martyn. I'm afraid I have given up makeup for the time being. It just makes a dirty mask. I do my eyes when going out. Thanks for the info..Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam już swoje ulubione podkłady. Jestem bardzo wybredna co do podkładu, choćby ze względu na swoją kapryśną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo wybredna co do podkładów, do tej nie trafiłam na odpowiedni dla mnie...

      Usuń
  17. Score On That Necklace There - And What A Gorgeous Flower As Well - Way Cool

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh I like the look of the delia foundation. Looks great!

    OdpowiedzUsuń
  19. Que makes maravilhosas!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uy gracias por la recomendación Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że fajne są podkłady z Rimmela😊

      Usuń
  22. Nie miałam żadnego z nich ale myślę że ten z Delii sprawdziłby się u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj go, może akurat przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  23. Miałam kiedyś inny podkład AA i byłam z niego bardzo zadowolona. Chętnie go przetestuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat ten podkład też się u Ciebie świetnie sprawdzi 😊

      Usuń
  24. These products look very interesting and have such a beautiful texture.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/biotherm-biomains-age-delaying-hand-and.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja siostra ma ten podkład z Delia i bardzo go sobie ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam ten z AA. Dla mnie był koszmarny.

    OdpowiedzUsuń
  27. The foundations look interesting. I'd like to try the first one.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam nigdy tych podkładów. Latem zazwyczaj stosuję krem BB z Garniera, a zimą podkład Lirene One Tone. Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy BB na lato najlepsze ;) Podkłady z Lirene też bywają fajne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Podkłady to nie moja bajka, nie używam ich w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ze względu na dobre krycie chętnie przetestuję ten drugi podkład :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinien być dla Ciebie odpowiedni, jeśli zależy Ci na dobrym kryciu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Widzę efekty w twoich rękach, ten podkład całkiem nieźle równomiernie na skórze. Kolor również jest naturalny.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciężko o dobry podkład... ale recenzja bardzo pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam identycznie, jeśli chodzi o proporcję wpisów dotyczących pielęgnacji i makijażu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatnio o pielęgnacji lepiej mi się pisze :D

      Usuń
  34. ja wolę podkłady matujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo niestety moja skóra twarzy często się świeci :/

      Usuń
  35. good cosmetic from good brand....
    have a wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  36. I don't have this foundations I don't even know those brands!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam markę Deila, ciekawe jak podkład by się sprawdził u mnie. Muszę go kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat byłby dla Ciebie w sam raz :) Koniecznie musisz go wypróbować :)

      Usuń
  38. Tego z Delii nie znam, natomiast ten z AA noszę w torebce, czasem ratował sytuację, gdy musiałam nagle wystąpić przed kamerą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten z Delia miałam lub nawet mam jeszcze w zapasie, a ten AA kompletnie mi nie służy. Lepiej spisują się u mnie matujące Lirene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że Ci nie służy... Podkłady z Lirene też się u mnie nienajgorzej spisują 😊

      Usuń
  40. Delię lubię mimo, że się utlenia. Szkoda, że tak wiele blogów robi recenzje a tak niewiele pokazuje efekt na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Delię:) Wielu blogerom ciężko znaleźć modelkę do zdjęć twarzy, która chce się upubliczniać :)

      Usuń
  41. Niestety nie dla mnie. Mam swój wypróbowany i jak na razie się go trzymam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts