Translate

czwartek, 4 maja 2023

Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc

Dzisiaj zaprezentuję Wam produkt z marki, którą znam i lubię. Dodatkowo pochodzi on z serii, którą również zdążyłam polubić. Tak więc zobaczmy co to za produkt i jak się u mnie sprawdza!


Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc dostałam w prezencie w zestawie razem z mgiełką z tej serii (pisałam o niej tutaj). Krem ten można również kupić w wielu drogeriach, jego cena waha się w okolicach 20-30 zł. Jest to wegański produkt, który może go stosować każdy, ale jest on przeznaczony szczególnie dla codziennej pielęgnacji skóry suchej, normalnej i pozbawionej blasku.

OPIS PRODUKTU 


Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc ma za zadanie:
  • nawilżyć skórę,
  • wygładzić skórę,
  • sprawić, aby skóra była promienna i pięknie rozświetlona,
  • zniwelować uczucie ściągnięcia, przesuszenia oraz dyskomfortu,
  • poprawić wygląd skóry.

Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc posiada takie składniki aktywne jak:
  • różowy kwarc, który ma właściwości odżywcze, a także rozświetla skórę oraz przywraca jej gładkość i jednolity koloryt, 
  • ekstrakt z orchidei, który idealnie pielęgnuje skórę, zmiękcza ją, nawilża i wygładza,
  • olej abisyński, czyli dobroczynny egzotyczny olej, który nawilża skórę, przywraca jej elastyczność i gładkość.

Sposób użycia: Należy codziennie rano i wieczorem wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, następnie pozostawić do wchłonięcia. 

SKŁAD 


Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc

OPAKOWANIE 


Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc znajduje się w przezroczystym szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Posiada białą plastikową odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się folia zabezpieczająca produkt.

Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc

KONSYSTENCJA I ZAPACH 


Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc ma gęstą bardzo lekką i bardzo przyjemną konsystencję koloru jasnoróżowego, która szybko się wchłania. Znajdują się w niej małe błyszczące drobinki. Zapach tego kremu jest delikatny i bardzo przyjemny, jest tak samo piękny, jak inne produkty z tej serii.

Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc

MOJA OPINIA 


Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc
Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc ma fajne, wygodne w użyciu praktyczne opakowanie. Uwielbiam konsystencję tego kremu, która szybko się wchłania, nie jest tłusta, a skóra po nim nie świeci się ani nie lepi, tylko jest matowa, a koloryt jest wyrównany. Gdyby tylko ten krem posiadał filtr UV, to byłby idealny na dzień. Kiedy smaruję się nim rano, mam wrażenie, że mój podkład dłużej wytrzymuje na twarzy. Oprócz tego dobrze on nawilża skórę i sprawia, że jest miękka i przyjemna w dotyku. Dodatkowo nie zapycha mojej skóry, dzięki czemu nie tworzą się na niej pryszcze ani inne niedoskonałości. Ogólnie moja cera wygląda po tym kremie zdrowo i mogę powiedzieć, że jest to kolejny świetny produkt z różowym kwarcem, który zdążyłam poznać w ostatnim czasie.



A Wy miałyście Bielenda Crystal Glow Rose Quartz Kryształowy Krem nawilżająco -rozświetlający na dzień i noc?
Jaki jest Wasz ulubiony krem do twarzy?

38 komentarzy:

  1. I like that it has a soft and pleasant feels.
    https://www.melodyjacob.com/2023/05/6-tips-for-first-time-home-buyers.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria jakoś nie specjalnie mnie kusi, ogólnie bielenda ma dla mnie mniej kuszące linie niż wcześniej - kiedyś każda linia mnie ciekawiła i musiałam wypróbować coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągle serie Bielendy kuszą tak samo, ale chyba i tak nie jestem w stanie wypróbować każdej serii 😀

      Usuń
  3. I have tried it and I did love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación , Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki z Bielendy, ale tej serii nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, szkoda, że zabrakło UV, teraz kremy z filtrem są bardzo potrzebne. Mimo to, będę chciała go poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a good review for these products.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale wszystko co nawilżające bardzo lubię więc raczej by mi się sprawdził 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham różane kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie ma tego filtru :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju to ja napisałam od filtrze . Tak byłby idealny

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty Bielendy. Chętnie wypróbuję i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio tak polubiłam się z żółtą ceramidową serią kremów i serów od Bielenda Professional, że nie mogę się oderwać od tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej serii jeszcze nie miałam, Ala mam ją na oku 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts