Translate

niedziela, 14 maja 2023

Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami

Dzisiaj będzie post specjalnie dla wielbicieli morskich klimatów. Ja sama uwielbiam morze, dlatego właśnie, kiedy zobaczyłam peeling zawierający drobinki morskich muszli, to nie mogłam go nie wypróbować! Zatem zobaczmy, jak się u mnie sprawdza!


Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami
Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami kupiłam w Hebe za 19,99 zł. W wielu internetowych drogeriach można go spotkać w podobnej cenie. Jest on przebadany dermatologicznie i zawiera naturalne pH, więc można go bezpiecznie stosować.

OPIS PRODUKTU 


Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami
Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami zawiera naturą muszle św. Jakuba i jest oparty na nawadniającej mocy ekstraktów z kocanki nadmorskiej i szanty zwyczajnej, a także na biofermentu z cynku, krzemu, magnezu, miedzi i żelaza. 

Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami ma za zadanie:
  • skutecznie złuszczyć i wygładzić naskórek,
  • natłuścić, zmiękczyć i uelastycznić skórę,
  • pozostawić skórę pachnącą i zadbaną.

Sposób użycia: Należy nanieść peeling na zwilżoną skórę, a następnie masować okrężnymi ruchami. Na końcu spłukać ciepłą wodą. Nie należy go stosować po depilacji lub na uszkodzoną skórę. Może być stosowany codziennie.

Skład: Sucrose,Paraffinum Liquidum (Mineral Oil),Cera Microcristallina (Microcrystaline Wax),Paraffin,Sodium Chloride,PEG-7 Glyceryl Cocoate,Cera Alba (Beeswax),Parfum (Fragrance),Scallop Shell Powder,Juglans Regia (Walnut) Shell Powder,Saccharomyces/Zinc Ferment,Saccharomyces/Copper Ferment,Saccharomyces/Magnesium Ferment,Saccharomyces/Iron Ferment,Saccharomyces/Silicon Ferment,Glycerin,Helichrysum Stoechas Flower Extract,Propylene Glycol,Marrubium Vulgare Extract,Soluble Collagen,Hydroxycitronellal,Alpha-Isomethyl Ionone,Coumarin,Limonene,BHA,Phenoxyethanol

OPAKOWANIE 


Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami
Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami mieści się w się w słoiczku o pojemności 300 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się folijka zabezpieczająca produkt przed pierwszym użyciem.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami
Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami ma konsystencję gęstej olejowej pasty, w której znajdują się małe drobinki kruszonych muszli. Zapach tego peelingu, jak pisze producent, inspirowany jest naturą morza i skalistą roślinnością. Taki właśnie ten zapach jest i ogólnie kojarzy mi się z morzem, oprócz tego jest on świeży, orzeźwiający, przyjemny i bardzo umila mi aplikację.

Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami

MOJA OPINIA 


Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami
Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami, jak już wcześniej pisałam, ma piękny świeży zapach, który bardzo umila aplikację. Jego opakowanie słoiczka należy do moich ulubionych rodzajów opakowań peelingów, bo bardzo wygodnie się go nakłada na ciało. Na sucho bywa on bardzo mocnym zdzierakiem, powiedziałabym, że nawet zbyt mocnym, dlatego lepiej nanosić go na mokrą skórę. Peeling ten za sprawą konsystencji pasty z łatwością nanosi się na ciało, do którego dobrze przykleja się, przez co nic nie spada ani się nie marnuje. Drobinki muszli bardzo fajnie masują skórę, przez co pozbywają się martwego naskórka. Skóra po tym peelingu jest miękka, gładka i dobrze nawilżona. Po jego użyciu nie trzeba się smarować nawilżającymi balsamami, bo peeling ten pozostawia na skórze nawilżającą otoczkę, która nie jest za tłusta ani lepiąca. Tak więc myślę, że peeling ten jest jednym z fajniejszych peelingów, jaki miałam w ostatnim czasie i zamierzam w przyszłości przetestować inne bardzo ciekawe peelingi z Ziaji, które już mam na oku.



Miałyście Ziaja GdanSkin Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami?

Jakiego peelingu używacie obecnie?

48 komentarzy:

  1. U mnie odpada, ale cieszę się że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie zapach, myślę, że z mocy też byłabym zadowolona. Tyle, że peelingi ziaja są dość tłuste co powstrzymuje mnie przed zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są aż tak strasznie tłuste, ten jest taki w sam raz 😊

      Usuń
  3. This sounds really good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. So good to know. It looks great!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful!🦋🦋🦋🦋🦋🍓🍓🍓🍓🍓🌈🌈🌈🌈 Thanks so much for the review!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie go stosuję i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go teraz używam i bardzo dobrze mi się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety, ale ciekawy peeling. Sama nazwa (przez dobre skojarzenia), kusi mnie do zakupu. Chętnie wypróbuję 🙂!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i lubię tą serię, chociaż tego peelingu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. I've never seen a shell scrub! It's interesting!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh very good oil balm, the texture looks fantastic

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ten peeling i bardzo lubię. Staram się używać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest. Też starań się używać regularnie 😊

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się składnik szanta zwyczajna, brzmi żeglarsko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale bardzo mnie ciekawi 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go właśnie, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uma boa matéria, Martyna!
    É muito bom quando os produtos são testados
    e aprovados, sendo assim já temos a certeza que são bons.
    Tenha ótimo dia e boa semana.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks great and works, thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hola! tiene muy buena pinta este exfoliante, me gusta mucho los productos de la marca. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Kojarzę, ale jeszcze nie korzystałam z tego produktu. Muszę to widać zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety tym razem nie dla mnie. Ziaja stanowczo mi nie odpowiada swoimi składami.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie lubię za bardzo produktów Ziaji, zapychają mnie zwykle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts