Translate

czwartek, 25 maja 2023

Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy

Dzisiaj przedstawię Wam niezbędny produkt w pielęgnacji twarzy. Jest nim tonik pochodzący z marki, którą znam i lubię. Przyjrzyjmy się mu bliżej!


Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy 
Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy kupiłam w jednym ze sklepów ogólnospożywczych z dużym asortymentem chemicznym za 26 zł. Ogólnie jest on bardzo łatwo dostępny, można go spotkać w wielu drogeriach w okolicach 20 zł. Jest to naturalny produkt, który działa antybakteryjnie i jako multiroślinny antyoksydant naturalnie chroni i wzmacnia skórę wrażliwą. Tak więc może go stosować każdy, szczególnie jest zalecany dla skóry wrażliwej, alergicznej, mieszanej, tłustej, trądzikowej, z zaskórnikami. 

OPIS PRODUKTU 


Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy 
Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy, dzięki trzem aktywnym enzymom: papainy z papai, bromelainy z ananasa, keratoliny, czyli enzymowi subtylizyny, który jest uzyskany w procesie fermentacji, tonik ten ma za zadanie: 
  • delikatnie złuszczyć naskórek,
  • zmniejszyć rozszerzone pory o 14%,
  • w 5 dni zredukować liczbę zaskórników i mikrozaskórniki, które powodują trądzik,
  • znormalizować wydzielanie sebum,
  • pozostawić skórę matową, stonizowaną i gotową do dalszej pielęgnacji.

Sposób użycia: Należy nanieść tonik-esencję na twarz, później wklepać opuszkami palców aż do zniknięcia pojawiającej się delikatnej pianki. Trzeba omijać okolice oczu. Tonik ten zaleca się stosować po każdym umyciu twarzy.

SKŁAD 


Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy 

OPAKOWANIE 


Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy 
Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy znajduje się w przezroczystej plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml. Posiada odginaną zakrętką, pod którą znajduje się niewielki otwór.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy 
Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy posiada konsystencję, która jest przezroczysta i bardziej przypomina żel niż wodę tak jak w przypadku większości toników. Po nałożeniu go na twarz lekko się pieni, ale później szybko się wchłania. Jego zapach jest piękny, naturalny, czuć w nim świeże egzotyczne owoce, w tym ananasa. 

MOJA OPINIA 


Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy 
Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy jest bardzo ciekawym produktem. Pierwszy raz mam tonik, który bardziej przypomina żel niż wodę. Uwielbiam jego zapach, który bardzo umila aplikację. Zawsze nakładam go palcami. Podczas nakładania go na twarz, wytwarza się lekka pianka, która szybko się wchłania. Zawsze po użyciu tego toniku moja skóra jest gładka i matowa, ma zwężone pory i nie mam problemów z pojawiającymi się niedoskonałościami. Kiedy używam go na dzień, to moja cera nie świeci się zbytnio w ciągu dnia, a jak używam go na noc, to rano nie mam problemu z nadmiernie tłustą cerą. Tak więc jestem bardzo zadowolona z działania tego toniku, jest on bardzo skuteczny i przyjemny w aplikacji.



Miałyście Tołpa dermo face enzyme. mikrozłuszczający tonik-esencja 3 enzymy?
Jaki jest Wasz ulubiony tonik to twarzy? 

30 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo polubiłam taką formułę w tonikach :) Ale akurat kwasowe toniki mi się nie sprawdzają, więc odpuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie po drodze z tymi kosmetykami, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałem nigdy takiego toniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. I think this tonic is very useful for everyone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten tonik! Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks good. I haven't tried it. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome review! I will take note!

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks good, great review.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu tołpa niestety razem z Ziają, nie polubiły sie ze skórą mojej twarzy. Czekam zatem na kolejną polecanke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, może kolejny kosmetyk będzie w sam raz 😊

      Usuń
  10. Nie miałam, ale muszę spróbować 😀 Mój ulubiony obecnie to Soraya Aqua 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam 😊 nie miałam jeszcze toników z Soraya 😊

      Usuń
  11. Miałam peeling z tej serii i byłam bardzo zadowolona. Chętnie przetestuję tonik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przekonałam się do peelingów enzymatycznych, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio polubiłam tonik aloes kurkuma z Bielendy Professionnal (ten z żółtej serii)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts