Translate

niedziela, 21 maja 2023

Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający

W ostatnim czasie bardzo polubiłam peelingi do ust. Z tego właśnie powodu mam dzisiaj dla Was recenzję jednego z nich. Do jego zakupu zachęciło mnie jego ciekawe opakowanie. Zobaczymy zatem co to za peeling i jak się u mnie sprawdza!


Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający
Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający kupiłam w promocji w Hebe za 6,99 zł, normalnie kosztuje 13,99 zł. Ma on działanie wygładzające. Jest on przeznaczony dla każdego rodzaju ust, a szczególnie tych spierzchniętych i wymagających nawilżenia. 

OPIS PRODUKTU 


Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający
Jak widać Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający za sprawą arbuza, awokado i drobinek cukru ma za zadanie:
  • złuszczyć martwy naskórek,
  • wygładzić usta i sprawić, żeby były miękkie,
  • nawilżyć usta i poprawić ich wygląd,
  • odżywić skórę i ochronić ją przed przesuszeniem,
  • pobudzić mikrokrążenie ust.

SKŁAD 


Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający

OPAKOWANIE 


Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający
Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający mieści się w plastikowym przezroczystym opakowaniu w sztyfcie o pojemności 4,3 g. 

ZAPACH


Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający
Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający ma piękny, słodki orzeźwiający zapach, w którym czuć arbuza.

Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający

MOJA OPINIA 


Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający
Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający ma bardzo fajne, niewielkie i wygodne opanowanie, można go zabrać wszędzie. Ja jednak nie korzystam z tej możliwości, bo u mnie ten peeling stoi na szafce nocnej i zawsze przed pójściem spać lub w razie potrzeby w ciągu dnia smaruje nim usta. Jest on bezbarwny, więc do jego aplikacji nie jest potrzebne lusterko. Kiedy pierwszy raz posmarowałam nim usta, to w ogóle nie było czuć w nim drobinek cukru, i ogólnie był tak twardy i zbity, że nawet nie przypominał zwykłej pomadki do ust. Jednak z każdym użyciem smarowało mi się nim usta coraz lepiej i wygodniej, aż w końcu mogłam wyczuć w nim drobinki cukru, które zawsze świetnie masują mi usta. Peeling ten idealnie wygładza martwy naskórek moich ust, sprawia, że są one miękkie, dobrze nawilżone i podczas aplikacji pięknie pachnie owocami. Usta są zawsze po posmarowaniu nim czerwone i ogólnie wyglądają lepiej. Tak więc, od kiedy podczas smarowania zaczęłam czuć w tym peelingu drobinki cukru, mogę powiedzieć, że jest on świetnym produktem, który idealnie wygładza, nawilża i poprawia mikrokrążenie. Myślę, że ze względu na owocowy orzeźwiający zapach idealnie nadaje się latem, a za sprawą dobrego nawilżenia i ochrony przed przesuszeniem, może się on świetnie sprawdzić zimą. 



Miałyście Bielenda Sweet Lips Peeling do ust w sztyfcie wygładzający?
Używanie peelingów do ust?

42 komentarze:

  1. I haven't tried it, but I love a good lip scrub!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love a good lip scrubs as this one 😊

      Usuń
  2. Awesome review. Must look for this one!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nigdy nie stosowałam podobnego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że nie używam takich produktów, w razie potrzeby smaruję usta miodem i też działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze tego produktu, ale lubię tę markę i różne peelingi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam i uwielbiam jego zapach jak i działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. So cute balm

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam peelingów do ust, ale tego nie miałam. Natomiast używałam pomadki z tej serii i niestety szybko się łamała, ale świetnie nawilżała usta.😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też peeling na szczęście się nie łamie 😀

      Usuń
  10. Nigdy nie robiłam peelingu do ust, chętnie przetestuję ten kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  11. Your review is great, it will be a good product.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación, tiene buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, nigdy nie stosowałam peelingu do ust, ponieważ nie widziałam potrzeby. Jednak te mogłabym sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie sprawić taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w takim razie go zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio polubiłam się z peelingami do ust. Używam malinowego z Mokosh. Aż by się go chciało zjeść tak pięknie pachnie malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wyobrażam sobie ten piękny zapach 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts