Translate

czwartek, 11 maja 2023

ONLYBIO Hair in Balance

Stosujecie w swojej pielęgnacji włosów kosmetyki marki ONLYBIO Hair in Balance? Ja dzięki współpracy z trnd mam właśnie okazję poznać cztery ciekawe naturalne wegańskie produkty! Bardzo się ucieszyłam z tych testów, bo zawsze uwielbiam ich kosmetyki do włosów. Zatem przyjrzyjmy się bliżej przetestowanym przeze mnie produktom!


ONLYBIO Hair in Balance


Rypacz szampon do włosów intensywnie oczyszczający 


ONLYBIO Hair in Balance, Rypacz szampon do włosów intensywnie oczyszczający 
Wyróżnia się tym, że:
  • znajduje się w ciemnej przezroczystej buteleczce z pompką o pojemności 400 ml,
  • ma działanie silnie myjące, 
  • zawiera ekstrakt z pokrzywy, skrzypu polnego i glinkę,
  • ma piękny miętowy zapach.

Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Sodium Olivamphoacetate, Glycerin, Kaolin, Urtica Dioica Leaf Extract, Equisetum Arvense (Horsetail) Leaf Extract, Glyceryl Oleate, Tocopherol, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum, Citral, Linalool.


Odżywka proteinowa do włosów 


ONLYBIO Hair in Balance, Odżywka proteinowa do włosów 
Wyróżnia się tym, że:

  • mieści się w plastikowej tubce o pojemności 200 ml,
  • zawiera proteiny pszenicy, soi i argininy,
  • jest ona przeznaczona dla włosów pozbawionych życia, przyklapniętych i bez objętości,
  • daje efekt gładkich i bardziej lśniących włosów,
  • czuć w niej piękny zapach kiwi.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Coco-Caprylate/Caprate, Hydrolyzed Wheat Protein, Behentrimonium Chloride, Wheat Amino Acids, Soy Amino Acids, Arginine HCI, Threonine, Serine, Tocopherol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Parfum.


Odżywka emolientowa do włosów


ONLYBIO Hair in Balance,Odżywka emolientowa do włosów
Wyróżnia się tym, że:

  • mieści się w plastikowej tubce o pojemności 200 ml,
  • zawiera masło shea, olej lniany i olej z awokado,
  • jest ona przeznaczona dla włosów szorstkich, puszących się i plączących,
  • daje efekt nawilżenia i wygładzenia włosów,
  • jak się wytęży węch, to można wyczuć w niej mango.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Behentrimonium Chloride, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citronellol, Geraniol. Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum, Linalool.


Olejek zabezpieczający końcówki włosów


ONLYBIO Hair in Balance Olejek zabezpieczający końcówki włosów
Wyróżnia się tym, że:

  • mieści się w ciemnej buteleczce o pojemności 80 ml,
  • zawiera olej z czarnuszki, awokado i słodkich migdałów,
  • jest on przeznaczony dla włosów, których końcówki wymagają zabezpieczenia,
  • ma na celu zapobiec łamaniu włosów, przywrócić im blask, miękkość, nawilżyć i odżywić,
  • jak się wytęży węch, to można wyczuć w nim mango.

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Nigella Sativa (Black Seed) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum, Citronellol, Geraniol, Citral.


Metoda OMO


Te produkty zmobilizowały mnie do wypróbowania metody OMO, którą wcześniej szczerze mówiąc, nie byłam nią zbytnio zainteresowana. Odżywki oraz szampon z tej marki nadają się do tego idealnie. Metoda ta wygląda następująco:

O, jak odżywka. Tak więc odżywkę proteinową nałożyłam na mokre włosy poniżej uszu.

M, jak mycie. Czyli bez spłukiwania odżywki proteinowej nałożyłam na czubek głowy Rypacz szampon intensywnie oczyszczający, po to, aby umyć tylko skórę głowy i włosy u nasady. Następnie spłukałam go wraz z nałożoną wcześniej odżywką.

O, jak odżywka. Tak więc, na mokre włosy nałożyłam odżywkę emolientową i poczekałam dwie minuty, a następnie spłukałam włosy.

Dodatkowo, na końcu, kiedy jeszcze miałam na mokre włosy, zabezpieczyłam moje końcówki olejkiem, w celu ochrony ich przed kruszeniem i łamaniem.


PODSUMOWANIE 


Produkty te mają piękne naturalne zapachy, które umilają aplikację oraz bardzo ładne szaty graficzne. Po metodzie OMO skóra mojej głowy jest dokładnie oczyszczona, a włosy stały się gładkie, nawilżone i nie płaczą się, ani nie puszą. Ogólnie wyglądają one zdrowo, są sypkie, lepiej się układają i co dla mnie najważniejsze, nie mam żadnego problemu z rozszerzeniem ich. Tak więc opisane produkty idealnie nadają się do mycia głowy metodą OMO, ale też można je stosować samodzielnie.


Używacie produktów marki ONLYBIO Hair in Balance?

Stosujecie metodę OMO?

35 komentarzy:

  1. Thanks for sharing, that's an interesting method. Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mega lubię tą markę, zwłaszcza właśnie kosmetyki do włosów :) Z tych ciekawi mnie szampon najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne produkty do włosów ma ta marka, a ten szampon świetnie oczyszcza i ma piękny miętowy zapach 😊

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. :) Stosuję regularnie od ponad roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę serię chcę przetestować. Opakowania mocno kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są opakowania, a jeszcze lepsze jest działanie 😊

      Usuń
  5. Musze kiedyś zaprezentować moje zapasy OnlyBio do włosów. Mam wrażenie, że skompletowałam wszystko co jest 😆😆😆 uwielbiam ich maski, olejki i inne psikadla l. Jedynie wcierkom nie ufam, ale ogólnie nie, że tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zaprezentuj, bo mają świetne produkty i z chęcią o nich poczytam 😊 wcierek jeszcze z tej firmy nie miałam 😊

      Usuń
  6. Amiga, pelo que você descreve os produtos são maravilhosos!
    Gostaria de comprá-los, mas acho que na minha cidade não tem essa marca.

    Tenha uma excelente sexta-feira.
    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszędzie tę kosmetyki są dostępne☹️ ale mam nadzieję, że w końcu będziesz miała okazję ich użyć 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej marki wcierkę do włosów i była to jedna z najlepszych, jakie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcierki jeszcze nie miałam z tej marki, ale wszystko przede mną 😊

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Markę dopiero poznaję, mam jeden jej produkt i jest to spray do włosów :) Polubiłam ją, myślę, że częściej będę wybierać produkty właśnie onlybio, by poznać je lepiej. Po opiniach sądzę, że te kosmetyki są dobre :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 polecam każdy inny kosmetyk z tej marki, wszystkie są świetne. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. Chętnie przetestuję, bardzo ciekawie się prezentują te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I would love to try it! thanks!

    OdpowiedzUsuń
  13. According to the review, the cosmetics are good.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te dwie odżywki i emolientowa była świetna, a proteiny chyba nie są do moich włosów. Olejek na końce właśnie używam i również się sprawdza 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obie odżywki bardzo lubię, proteinowa ma piękne zapach😍 świetny jest ten olejek 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts