Translate

wtorek, 19 maja 2020

Calvin Klein Obsession Night

Czy zastanawiałyście się już jaki prezent wybrać na Dzień Matki, który zbliża się wielkimi krokami? Z racji, że mojej mamie skończyły się już perfumy i narzeka, że nie ma się czym psikać, postanowiłam, że dam jej prezent z okazji Dnia Matki tydzień wcześniej. Zdecydowałam się kupić perfumy Calvina Kleina Obsession Night, umieszczone w eleganckim opakowaniu, które pięknie prezentują się wśród innych kosmetyków.



Calvin Klein Obsession Night 100ml

Uwielbiam perfumy stworzone przez Calvina Kleina. Do tej pory używałam: Euphoria, IN2U, Eternity Moment. Każdy zapach był  piękny i trwały, dlatego zdecydowałam się zakupić zapach Obsession Night. Jest on dla mnie najładniejszym zapachem Calvina Kleina oraz jest równie trwały jak pozostałe jego zapachy. Czuć go na skórze i włosach nawet na drugi dzień, a na ubraniach zapach zachowuje się jeszcze dłużej. Jego piękny i atrakcyjny zapach „Obsesyjnej nocy” sprawia, że idealnie pasuje na wieczorne wyjścia. Myślę, że jego zmysłowy, intensywny, a zarazem poważny zapach przeznaczony jest dla kobiet bardziej dojrzałych (od 25 roku życia). Mimo, że jest piękny, mógłby być zbyt poważny dla nastolatek, lub "świeżych dwudziestek".


Eleganckie opakowanie perfum


Zapach zaliczany jest do kategorii orientalno-kwiatowych, więc idealnie pasuje na takie pory roku jak wiosna czy lato. Jego skład to: mieszanka owoców cytrusowych,  mieszanka świeżych kwiatów, wanilia, bursztyn, bergamotka, pomarańcza, mandarynka, białe kwiaty, korzenie Angelica, gardenia, róża, jaśmin, fasola tonka, drzewo sandałowe, drzewo kaszmirowe, konwalia, dzięgiel.


Prezent w 100% udany

Calvin Klein Obsession Night to dla mnie jeden z najpiękniejszych perfum, jakie znam. Ze względu na mój indywidualizm nie lubię kiedy ktoś pachnie tak samo jak ja, dlatego zakupię sobie te perfumy, kiedy mojej mamie znudzi się już ten zapach (nie zanosi się na to, ponieważ również bardzo jej się podobają). 


Perfumy Calvin Klein Obsession Night można kupić w promocji TUTAJ za jedynie 83,99 zł (przecenione z 104,99 zł).

A Wy używałyście już tych perfum?  


29 komentarzy:

  1. This is a nice perfume :)
    Hi, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych akurat nie miałam, ale inne od CK tak ,tylko już nazwy nie pamiętam ale ładnie pachniały 🙂
    Też chyba swojej mamie kupię perfumy 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie perfumy CK są na swój sposób piękne 😊

      Usuń
  3. Nie znam tego perfumu ale moim ulubieńcem jest inny zapach Calvina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z perfum Calvina może wybrać coś odpowiedniego dla siebie 😊

      Usuń
  4. kocham tę woń:D mam do niej sentyment wielki, zapach bardzo fajny ogoniasty długo się utrzymywał:) myślę że jeszcze do niego wrócę kiedyś:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu akurat nie znam, ale Calvin ma bardzo fajne i trwałe perfumy, więc pewnie ten też taki jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji powąchać tego zapachu. Moja Mama jest wrażliwa na zapachy, więc prezent w postaci perfum odpada. Ale tak ogólnie to fajny pomysł, jeśli zna się gust i upodobania obdarowywanej osoby. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku lepiej nie ryzykować z prezentem w postaci perfum, jakiś inny prezent na pewno się znajdzie :) Dobrze, że ja trafiłam w gust mojej mamy :)

      Usuń
  8. Waoo!! what a lovely gift for your Mom, i never used it, but I am sure it is really good.
    Thanks for your comment, now i am following you, hope you follow me back. Take care , stay safe.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Yes, this perfume is really good. I also following you :)

      Usuń
  9. Dla mnie ciut za słodki, ale to ładny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te perfumy :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale wydają się być bardzo ciekawe.
    Też mam dla mojej Mamy perfum i małe czekoladki, kupie też jakąś różyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny prezent przygotowałaś dla swojej Mamy :) Może też coś jeszcze dokupię :)

      Usuń
  12. Znam ten zapach, bo jest to jeden z ulubionych mojej mamy :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest :) Dziękuje, też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten zapach! Jest moim ulubieńcem od wielu lat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts