Translate

niedziela, 24 maja 2020

Hydrożelowe płatki pod oczy EFEKTIMA

Przyszedł czas na domowe spa, kiedy to po ciężkiej sobotniej nocy trzeba się zregenerować. Co prawda, nie szykuję mi dzisiaj żadne wielkie wyjście, ale pomyślałam, że dobrze będzie jeśli przetestuję mój nowy zakup, czyli Hydrożelowe płatki pod oczy z firmy Efektima. Napomniałam już o nich w poprzednim poście, w którym było trochę teorii, jednak teraz wolałabym przejść do praktyki (jeśli komuś coś umknęło, i jest ciekaw dlaczego i za ile kupiłam te płatki to zapraszam tutaj).


Efektima Hydrożelowe platki pod oczy
 
W ostatnim czasie przynajmniej raz w tygodniu używam tego typu płatków pod oczy. Wcześniej miałam hialuronowe płatki z firmy L'Biotica. Byłam z nich zadowolona, jednak pomyślałam, że tym razem przetestuję płatki pod oczy z innej firmy również z kwasem hialuronowym, ponieważ kwas ten jest jednym z moich ulubionych składników zawartych w kosmetykach. Długotrwale nawilża i spłyca zmarszczki. Używam również kremów do twarzy i serum do ust z tym kwasem.


Jak widać na zdjęciu, płatki są bardzo nasączone kwasem hialuronowym, który wręcz wylewa się z opakowania, więc przy otwieraniu trzeba uważać.


Hydrożelowe płatki pod oczy z firmy Efektima zaleca się stosować 2 razy w tygodniu. Aby zwiększyć ich działanie trzeba włożyć je do lodówki, jednak niestety łatwo o tym zapomnieć (tym razem na szczęście pamiętałam).  Po dokładnym oczyszczeniu i spryskaniu tonikiem twarzy, nakładam płatki pod oczy,  przygładzam je i trzymam tak przez 20 minut. 
 

W tym czasie można się zrelaksować i poczuć jak płatki przyjemnie chłodzą.
Mocno przylegają do skóry i nie zsuwają się.


Po ściągnięciu płatków wklepuję pod oczy pozostałości kwasu hialuronowego. Jest go tak dużo, że nawet można go wklepać w całą twarz. W dni, w które stosuje Hydrożelowe płatki, nie nakładam już kremu pod oczy, bo co za dużo to nie zdrowo.  


Przed

Po


Moje cienie pod oczami minimalnie się pomniejszyły, a zmarszczki spłyciły (gdybym miała lepszy sprzęt do robienia zdjęć, to zmiany te byłyby bardziej widoczne, więc musicie uwierzyć mi na słowo). Pewnie po regularnym stosowaniu efekty byłyby jeszcze większe, ale i tak jestem zadowolona.

Na pewno użyję tych płatków przed jakimś ważnym wyjściem. Hydrożelowe płatki pod oczy dobrze się spisały i na pewno jeszcze je kupię. Polecam je każdemu, kto chce wyglądać świeżo i ładnie pomimo ciężkiej lub nieprzespanej nocy.

A Wy jak sobie radzicie ze swoimi workami lub cieniami pod oczami? 


50 komentarzy:

  1. bardzo je lubię:) zawsze używam min. dwa razy w tyg i koniecznie schłodzone wcześniej w lodówce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować te płatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie bo często mam wory pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie domowe spa to świetna sprawa☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie chcę je przetestować bo czytałam dużo fajnych opinii na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam akurat tych płatków, ja używam głównie kremów i takich płatków wielorazowych, które wkładam do lodówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielorazowe płatki to też fajny pomysł na pozbycie się cieni i worków pod oczami :)

      Usuń
  7. Takich płatków jeszcze nie miałam, bardzo mnie zaciekawiły i przy najbliższych zakupach chętnie skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przynoszą ulgę i odżywią skórę wokół oczu :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię te płatki. Zawsze przynoszą ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała ;) Muszę w końcu sięgnąć po jakieś płatki pod oczy! Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już sięgniesz to będziesz sięgać już ciągle ;)

      Usuń
  10. Ja bardzo lubię płatki pod oczy z tej firmy :) Polecam Ci te ze złotem. Świetnie rozjaśniają cienie pod oczami! :) Cena ich jest niska, a działanie widać po pierwszym użyciu :) Z chęcią zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem kupię te złote, może zlikwidują moje cienie pod oczami :)

      Usuń
  11. Płatki fajnie się prezentują :D Chętnie bym je przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Schłodzone dają takiej ulgi, zwłaszcza po ciężkim dniu w pracy - szykując się na kolejny dzień. Od razu czuć takie odświeżenie i bardzo je za to lubie ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też 😊 i w dodatku całą skora pod oczami wygląda po nich lepiej 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie czasami mi się też takowe cienie pojawiają. Nawet bym nie pomyślała, że dadzą taki pozytywny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. One świetnie działają w momencie kiedy jesteśmy trochę niewyspane. I przed mocnym makijazem u mnie sprawdzają się rewelacyjnie ponieważ kosmetyki nie ‚odkładają sie’ w zmarszczkach mimicznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo odświeżają i odżywiają skórę oczu 😊

      Usuń
  16. Nigdy podobnych nie używałam, ale muszę się skusisz, szczególnie po nockach w pracy. Będę w Rossmanie to kupie jedne na spróbowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie się sprawdzają po nieprzespanej nocy 😊

      Usuń
  17. Tych nie miałam, ale inne tej marki tak i jestem z nich zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nic nie robię, bo nie mam jakoś mocno widocznych worów pod oczami
    PS. Masz śliiiiiczne oczy!

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tego, że nie masz widocznych cieni😊 Dziękuję😊

      Usuń
  19. Ja ostatnio mam własnie problem z cieniami pod oczami. Za mała ilość snu daje o sobie znać. Muszę wypróbować te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te płatki są idealne na ciebie i worki pod oczami 😊

      Usuń
    2. JA bardzo lubie te płatki. W wersji złotej i różowej najlepsze :)

      Usuń
    3. Też je polubiłam :) następnym razem kupię sobie złote :)

      Usuń
  20. Uwielbiam te złote płatki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewno, że też je polubię tak samo jak różowe :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts